Help! Alles staat door elkaar na installatie op nieuwe computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

kleuters

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2011
Berichten
37
Hopelijk kan iemand hier mij helpen, ik kan het zelf niet meer volgen ...

Vorige week heb ik Dreamweaver geïnstalleerd op mijn nieuwe laptop. Ik heb m'n site overgezet. Ging prima. Daarna heb ik nog wat aan mijn site zitten werken.
Nu open ik Dreamweaver een week later en is alles wat ik vorige week getypt heb weg. Ook staat ineens alles door elkaar. De sidebar die rechts hoort te staan, staat nu in de template onder de inhoud in het midden. Rechts is het nu leeg. Alles is dus versprongen in het sjabloon waarin ik werk. Mijn website ziet er op internet echter nog steeds uit zoals hij hoort te zijn. Als ik een pagina van de externe server download, komt alles weer door elkaar in Dreamweaver, dus niet zoals het hoort. Ook als ik een backup terugzet van maanden geleden, staat alles nu door elkaar. Snapt iemand dit? Ik heb Dreamweaver ook al opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft.
Het lijkt wel of alles in het beeld versprongen is, of het alleen aan de weergave van het beeld ligt. Als ik een pagina van mijn site publiceer, ziet hij er ook gewoon normaal uit, op internet, maar in Dreamweaver is het een bende. Ik kan ook geen nieuwe pagina's meer toevoegen, dan krijg ik het scherm 'inconsistente gebiedsnamen'. Iets zit dus toch niet meer goed, maar wat?

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen!
Dankjewel!
(Mijn site is, jufanke.nl - http://jufanke.nl/kleuterlesidee.html)

Foto 1: de paarse balk die nu in het midden staat hoort rechts.
Foto 2: zoals het hoort te zijn.
Foto 3: de melding die ik krijg als ik iets wil plaatsen.

dreamweaver 1.PNG
dreamweaver 2.PNG
dreamweaver 3.PNG
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan