Ultieme 'media player'

Status
Niet open voor verdere reacties.

joram

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2002
Berichten
777
Jullie hebben het allemaal fout :D
Er is maar 1 player die simpel, gebruiksvriendelijk, films van een cd niet in schokjes afspeelt en alles afspeelt:
Radlight http://www.radlight.net
en Nimo Codec Pack f*cks up your pc!!! Ik kan ervan meespreken, krijg dat ding maar eens verwijderd. De beste manier is om alles appart te installeren.
Zorg voor de volgende codecs als je films gaat afspelen(installeer ze voor je radlight installeert:
-3ivx
-FFdshow (compleet installeren)
-ac3filter
-Divx bundle (http://www.divx.com vink die overige programma's die erin zetten maar weg, je hebt alleen de codec nodig)
 
En dit dan????


In die videospeler zit spyware verstopt, en om ontdekking te voorkomen, wordt zekerheidshalve AdAware maar verwijderd. De actie staat wel vermeld in de licentieovereenkomst, maar Radlight verstopt die tussen veel lettertjes.
De videospeler Radlight is inmiddels verwijderd van de populaire downloadsite Download.com.

Spyware is stiekem mee-geinstalleerde software die ondermeer het surfgedrag van de gebruiker bijhoudt en deze doorstuurt naar een centrale server waar bedrijven tegen betaling over de gegevens mogen beschikken.

Het gratis programmaatje AdAware van de firma Lavasoft scant de computer op dergelijke software en verwijdert deze. Lavasoft heeft inmiddels op haar website een waarschuwing geplaatst de videospeler software niet te gebruiken.

De ultime spelers zijn: Jetaudio en viplay
 
Laatst bewerkt:
Waarom bestaan er cracks denk je? En ook ik heb hier nog de vorige versie van radlight zonder spyware.
En ook... dat neemt niet weg dat het de beste player is...
Jullie maken je druk om een beetje spyware, who cares?
Je haalt het bestandje gewoon uit je opstartlist, en telkens als je radlight wil starten start je het bestandje. Zo simpel is het.... met een beetje verstand lukt het wel ;)
 
Laatst bewerkt:
In het vervolg mag je topics die al meer dan een halfjaar oud zijn wel links laten liggen
 
Geplaatst door joram

en Nimo Codec Pack f*cks up your pc!!! Ik kan ervan meespreken, krijg dat ding maar eens verwijderd. De beste manier is om alles appart te installeren.

Mee eens,
voor mij was de SLD codec pack de oplossing
www.skynet4ever.tk

:eek:
een kick van 6 maanden:mad:
erg ver buiten de gem. 4 weken
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door m@rio
In het vervolg mag je topics die al meer dan een halfjaar oud zijn wel links laten liggen
Waarom zou ik hier niet meer mogen posten, of was het bedoeld als 'tip'? Ik vond het een interessante vraag en het is een vraag die zeker nog terugkomt. Handig voor andere mensen dus... Ik wou gewoon mijn mening geven ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan