Nieuw: BEACHED! een Interactive Fiction game. Wie probeert het uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

EwaldB

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 dec 2016
Berichten
4
beached!

In beached!spoel je aan op een verlaten eiland en zul je moeten zien te overleven.
Hiertoe vind je om je heen allerlei natuurlijke materialen die je slim moet gebruiken.
Je hoofddoel is het vinden en bereiden van voldoende voedsel, later kun je je zorgen maken hoe je van het eiland af gaat komen...


De hoofdpersoon in Beached! is een ietwat mopperig karakter dus verwacht her en der pakkende antwoorden terug.
Geeft niets. Jij laat het eiland regelmatig allerlei ellende over hem uitstorten, dus maak je op voor allerlei hilarische momenten!

Beached! is een oldskool text adventure in een nowadays aankleding. het spel kent veel mooie locaties en een sfeervolle, muzikale aankleding.
beached! is de eerste uit een serie games. Deel 1 is mijn pilot, om te zien of er voldoende belangstelling voor dit type games is.
Laat me weten wat je er van denkt!

Beached! is een engelstalige game en geschikt voor alle leeftijden. Het spel is gratis te spelen en er worden geen advertenties getoont.
Er is een kaart gelinkt met aanwijzingen voor het geval je vastloopt.
Veel plezier er mee!

Greetz,
Ewald

startup.jpg jungle.PNG gamemap.png
 
zelf gemaakt?
Het werkt niet op mijn pc.
 
Ai! Dat hoor ik niet vaak...
Welke browser gebruik je en welk besturingssysteem?
 
safari met macOS siera
 
Ik zie dat safari een probleem heeft met de muziek module.
Hier kijk ik morgen naar en probeer de safaricode hiervoor toe te voegen.
Je hoort nog van me. :thumb:
 
Ikzelf draai windows en heb Quicktime moeten installeren om het spel te laten werken.
Misschien kun je dat eens proberen? Mijn collega heeft een Macbook met quicktime en daar draait het spel wel.
Laat je me even weten of het is gelukt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan