Antennekabel naar DSL?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaRealMVP

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2016
Berichten
8
Aangezien dat onze draadloze netwerkverbinding helemaal niet optimaal is, en mijn computer op het 1ste verdiep staat, wil ik onze modem (belgacom) naar de eerste verdieping verplaatsen om snel draadinternet te hebben. Er is hier een Antennekabelstopcontact, dus dit is perfect mogelijk. Het probleem dat ik nu heb is dat de antennekabel die we hier hebben liggen langs beide kanten rond is, en dit is niet meer aansluitbaar op de nieuwe modems van Belgacom.

Is er een manier om de modem te verbinden met het draadinternet? Een soort van Antennekabel naar DSL-kabel iets?

Ik hoop dat ik de situatie duidelijk genoeg heb kunnen uitleggen, alvast bedankt voor de hulp!
 
Wat zegt Belgacom?
 
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik je vraag niet helemaal begrijp.
Zo schrijf je "Er is hier een Antennetkabelstopcontact"? Bedoel je daarmee dat er op de 1e verdieping een 'kastje' in de muur zit dat coax is aangesloten en waarin je een coaxstekkertje kunt doen?

Zo schrijf je ook: "langs beide kanten rond is" en "niet meer aansluitbaar op de nieuwe modems". Ik snap niet echt wat de vorm van de kabel te maken heeft met de aansluiting op een modem. Als het een coax modem is, dan is het een kwestie van inpluggen, of de kabel nu rond, vierkant of driehoekig is, het gaat om de stekker die aan de kabel zit.

Aan het einde schrijf je : "Antennekabel naar DSl-kabel iets". Daar raak je mij echt kwijt. Heb je nu een kabel (coax) modem abonnement / verbinding met je provider of heb je een ADSL verbinding / abonnement / modem?

Een koppeling tussen (Coax)kabel internet en ADSL is sowieso niet mogelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan