vivaldi browser uitproberen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
460
Goede morgen allemaal.

Als ik deze wil downloaden dan geeft mijn 360 total security steeds de melding dat er een trojan in zit. Ondanks dat ik hem van de officiele website lijkt te downloaden. Voor de zekerheid dus maar even deze vraag gesteld.
Hoe verder te handelen. 360 even uitschakelen?

Als hij geinstalleerd is is de volgende vraag. Werkt deze ook samen met lastpass d.m.v. een add on?

Waarom deze test. Firefox wil niets met de flashplayer en chrome werkt sinds enige tijd niet lekker meer met last pass.

Gr. Dump.
p.s. ik werk met windows 10.
 
Ik heb hier in Firefox 50.1.0 geen enkel probleem met de Flash Player, maar laat eens zien wat de officiële website volgens jou is.
Deze?
https://vivaldi.com/?lang=nl_NL

Downloaden en installeren gaat hier probleemloos en zonder dat mijn virusscanner ingrijpt.

Edit:
Ik zie net bij gebruik dat Vivaldi standaard 4 processen in het geheugen gooit en deze ook geladen blijven wanneer het browser venster met het kruisje wordt gesloten. Dat hoeft niet verkeerd te zijn maar ik hou er niet van. Als ik een programma sluit wil ik dat deze ook uit het geheugen weg is, tenzij ik dit zelf kan instellen.
 
Laatst bewerkt:
wil je meer zekerheid/twijfels wegnemen, plaats hier de url van die website en of het bestand.
 
Malware Bytes Antimalware en Avira vinden dat programma in orde. Wellicht een false-positive van 360?
 
Lijkt mij ook een FP
 
Ik gebruik vivaldi als mijn dagelijkse browser zowel op linux als windows en heb er geen problemen mee, dus lijkt mij een valse melding. Lastpass heb ik nooit geprobeerd daar kan ik niets over zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan