SDkaart, reorganiseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwitloof

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Berichten
841
Goedemorgen, ik heb hier een sd kaart 32 gb liggen, met daarop mp3 liedjes,video's mp4,foto's jpg, enzo verder.
Nu had ik graag al de muziek (mp3) apart eruit willen halen,om deze dan terug op een sd kaart/en of usb stick te zetten.
Normaal doe je het met selecteren,maar dan is alles weer geselecteerd,ik wil alleen de mp3 eruit halen.
Gaat dat,en met wat/hoe ??.
 
Ik neem aan dat je de sd-card in een lap- of desktop heb zitten.
Gebruik een eenvoudig programma als Total Commander, zie je teminste 2 vensters. Met zoeken Ctrl+f de zoekopdracht *.mp3 selecteer je al je muziek bestanden en kopieer ze naar de gewenste map. Kan natuurlijk ook gewoon met verkenner.
 
Kan het zijn dat je dat in de verkenner wil doen en dat dat niet lukt omdat 'íe dan alles pakt? Wanneer je dat bedoelt dan is het een kwestie van het eerste mp3tje met de muis selecteren, de CTRL toets ingedrukt houden en vervolgens alle volgende mp3tjes 1x aan te klikken. Door de CTRL ingedrukt te houden kun je dus bestanden 'overslaan' in de verkenner, of beter verwoord : door de CTRL toets selecteer met je muis alleen de bestanden die je 1x aanklikt.
 
Ik heb total commander gebruikt,en het is gelukt,bedankt voor de feedback!
Vraag is opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan