bestande kopieren in android

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
426
om mijn android telefdoon opteruimen wil ik foto's kopieren naar de sdkaart, maar hoe doe ik dat. op mijn compouter met windows is dat simpel. ik kopieer gewoon van drive c naar drive m, maar met android is dat toch wat ingewikkelder: hoe staat een sdkaart in android vermeld?
 
Vanaf Android versie 4.4.2 KitKat is er niet meer naar de SD kaart te schrijven. Met 4.2.2 kan dit nog wel. Het verplaatsen met ES File Explorer is mij toen echter ook niet gelukt. Er zijn opruim apps die wel succesvol ruimte vrijmaken, zoals Sandisk Memory Manager maar die verplaatsen foto's en video's zonder te vragen welke...

Ik gebruikte WiFiDROID. Nu zal de externe kaart moeten worden uitgenomen en de bestanden die verplaatst gaan worden "gedownload" naar computer met WiFiDROID. Je krijgt dan een .zip gearchiveerd bestand wat je zal moeten uitpakken. Na controle van wat je hebt deze bestanden van het geheugen wissen met een bestand manager. Een bestand manager heeft 4.4.2 dan weer wel.

De externe kaart kan altijd gelezen worden. Je gaat dan in de root naar Storage en ExtSdCard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan