Hoe World of Warcraft installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

robinmaenhout

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 dec 2016
Berichten
2
Hallo, ik heb onlangs World of Warcraft in de winkel gekocht de starter edition en de nieuwe uitbreiding.
Ik heb de code ingevoerd op mijn battle.net account voor starter edition dat is gelukt, normaal krijg ik met starter edition een maand speeltijd.
Dit lukt niet ik heb een character van lvl 20 en ik krijg geen XP meer bij in het spel ik kan niet verder dan lvl 20 ik zit dus nog in de trial hoe kan dit?

Ik heb geprobeert om de expansion te downloaden en installeren maar ik heb geen idee hoe dat moet.
Ik heb al de dvd van legion in mijn pc gestopt en hem geopend hij startte automatisch battle.net en downloade iets dacht ik maar dat ging vrij snel en toen ik op de 'play' button klikte was er niets verandert in het spel ik zit nog altijd in die trial. Hoe kan ik dit oplosssen of hoe moet ik het installeren?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb het probleem nog altijd niet opgelost maar ben tot conclusie gekomen dat ik eerst World of Warcraft starter edition nodig heb voordat ik legoin installeer. Dit heb ik reeds al aangekocht en de code ingevoerd toch blijf ik nog altijd in de trial zitten, hoe kan dit?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee ik heb geen speeltijd gekocht ik heb het nog maar voor de eerste keer gekocht, de starter edition + de nieuwe expansion alleen begrijp ik er niks van waarom ik niet verder kan. Kost idd veel maar je betaald vooral voor de originaliteit van het spel

Bedankt voor de link maar ben er niks mee ik heb het spel in de winkel gekocht, in de dvd zit ook een code om up te graden maar die werkt niet mogelijks komt dat doordat ik in de trial zit en dus eerst starter edition moet hebben wat vrij onlogisch is als ik starter edition al heb.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan