AVS video editor

Status
Niet open voor verdere reacties.

baukjen

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
275
Wie heeft ervaring met AVS video editor? Heb het programma gekocht en wil nu een PowerPoint omzetten naar een video (YT) en nog tekst inspreken.
Het vreemde is de PP is helder en scherp zie afbeelding screenPP. Zodra ik dit naar AVS video editor heb gezet wordt alles onscherp afbeelding screenAVS.
Tot nog toe heb ik niet de oorzaak kunne 9ntdekken. Heeft iemand dit zelfde probleem en een oplossing?
Alvast bedankt voor de reactie
Groet
Baukjen

screenAVS.png

screenPP.png
 
Je ziet toch duidelijk dat de beeldverhouding in PP anders is dan in AVS (makkelijk te zien aan dat het boomblad in PP 'uitgerekt' is en in AVS weer is ingedikt, maar ook te zien aan de letters)? Dat zorgt voor (de) onscherpheid.
Lijkt me dus dat je in AVS de beeldverhouding moet behouden van het origineel, dus niet herschalen naar (bijv.) breedbeeldformaat. Andere optie zou zijn om in PP de beeldverhouding zo te maken dat in AVS de beeldverhouding niet gewijzigd hoeft te worden.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
PP kan het pp bestand zelf opslaan als videobestand.
Ingesproken tekst kan je in pp toevoegen.

Net wat dnties al zegt, de instellingen van de beeldverhoudingen staan niet 1:1 met beide programma's.
 
Dit is goede informatie bedankt ik ga er mee aan de slag en laat weten als het is gelukt

hartelijke groet
Baukjen
:confused:
 
@jakall en @dnties heb e.e.a. getest en inderdaad het is belangrijk om beeldverhouding goed te zetten. Hebben jullie daar een tip voor om de hoogste kwaliteit te bereiken?
@jakall PP opslaan naar videobestand kan vanaf 2010 ik gebruik nog 2007.

een goede voortzetting
Baukjen
:thumb:
 
Ik heb zo snel geen tip omtrent beeldverhouding, want ik doe momenteel niets met PP of beeld-/filmbewerking.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan