Microsoft edge slaat wachtwoorden niet meer op ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.691
Geachte forum leden.
IK heb een probleem met het opslaan van veel gebruikte wachtwoorden . hij bewaard ze schijnbaar niet meer
Als ik kijk bij instellingen /aanbieden wachtwoorden op slaan de schakelaar staat op AAN.
Als ik kijk bij ww beheer staat deze er ook bij met het juiste wachtwoord Ik heb de schakelaar al een aan en uit gezet maar helaas dat helpt niet.
Ok heb ik al eens opnieuw opgestart Maar dat helpt ook niets wat kan ik nog doen ? (hij heeft het wel gedaan)
e de waele
 
Verplaatst van Win 10 naar deze sectie.
Succes verder met je vraag.
 
Hallo misschien uitzetten, cache legen en dan weer aanzetten, probeer eens.
 
Je bent niet de enige met die met dit probleem worstelt bij deze browser ... is een terugkeer naar een tijdstip van normale werking (systeemherstel) geen optie ?
 
Hallo Manamana en Fokke, De schakelaar uitzetten dat lukt wel maar de cash leegmaken heb ik nog nooit gedaan hoe werkt dat ?
Ben ik dan de ander opgeslagen werkwoorden toch niet kwijt ?
e de waele
 
Uit je laatste vraag begrijp ik dat je geen enkele back-up hebt van je wachtwoorden ondanks het feit dat je met een gammele, brakke browser werkt ... hoogste tijd om je voorzorgen te nemen dus !

Hoe wis je de browsercache ?
 
Het is allemaal gelukt maar het werkt nog niet ik ga verder lezen wat ik nog kan doen iemand nog tips?
e de waele
 
Ik ga vanmiddag herstel doen ik laat het weten ik heb nu inmiddels een back up gemaakt op mijn externe schijf
e de waele
 
Ik heb nu de systeem herstel gedaan maar dat heeft ook niet geholpen Nu zou ik kunnen proberen nog een stap verder terug te gaan misschien ??
Ik heb meerdere mogenlijk heden
 
Hallo Manamana deze heb ik ook al geprobeerd maar deze stond al UIT geschakeld ik heb nog wel eens uit en aan geprobeerd maar dat had geen resutaat
e de waele
 
Goede avond forum leden Het probleem is opgelost Als je naar privacy en service gaat / mijn opgeslagen wachtwoorden beheren /klik er op dan zie je een lijst met de opgeslagen naam en wachtwoorden Maar je moet dan wel nog op opslaan klikken Bij was het zo de Naam en het wachtwoord stonden wel al ingevuld Ik klik op opslaan en het staat er in en werkt.
Iedereen bedankt voor de aandacht van mijn probleem ik zal de vraag op opgelost zetten
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan