Wat voor voedingskabel heb ik nodig? Coolermaster V850

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pavelichenco

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2011
Berichten
14
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met het uitbreiden van mijn desktop pc en nu wil ik een tweetal nieuwe harde schijven plaatsen. Er zijn nog genoeg sata aansluitingen voor de data overdracht, echter zijn al mijn voedingskabels in gebruik. Hiervoor heb ik een nieuwe kabel nodig. Nu is mijn vraag, welke heb ik nodig?
Ik zoek een kabel met tenminste 3 sata voedingsaansluitingen voor mijn hdd's en voor zover ik kan zien een 5-pins aansluiting voor op de voeding zelf. Zelf heb ik op het internet nog niet kunnen vinden wat ik zoek want ik raak in de war van dingen als Molex en slimline en microsata. De harde schijven die ik wil aansluiten zijn een Samsung 750 EVO 500 GB 600 MBps en een WD Blue WD10EZEX 1TB. Deze hebben dezelfde aansluitmogelijkheden voor zowel sata voeding als sata dataoverdracht.

Mijn voeding is een Coolermaster V850. Modelnummer is RS-850-AFBA-G1. Afbeelding van aansluitingen bijgevoegd.
Ik zoek een kabel die in een van de onderste 5 (vanaf links gezien) poorten gaat.
14_Product_850-1.jpg

Hopelijk kan en wil iemand mij hierbij helpen.

Bij voorbaat dank!
 
Blijkbaar niet op het idee gekomen om bij Coolermaster te kijken zeker...?
Want dit is wat je zoekt, gewoon bij Coolermaster te krijgen..
 
Laatst bewerkt:
Super alle reacties! Waarvoor dank.
Het verhaal van Scrapheap klopt als een bus. Inmiddels besteld en alles werkt naar behoren!

Het probleem met die 9 aansluitingen (of zoals Lange Pier aangeeft 8 aansluitingen, ik had er ook 8) is dat die ook gebruikt worden voor de bluray-branders/spelers in mijn desktop en de kabels te kort zijn om ook de hdd's van stroom te voorzien. Daarnaast heb ik een 10-tal slots voor hdd's (4 hdd's, 6 ssd's) en mijn configuratie is dusdanig dat deze schijven te ver uit elkaar zitten om de aansluitingen van 1 sata kabel te kunnen gebruiken (heb in totaal 4 schijven).

Een splittertje erop kan voor veel mensen uitkomst bieden en had voor mij waarschijnlijk ook gekund. Maar zolang ik beschikbare aansluitingen op mijn voeding heb voor een extra sata voedingskabel gebruik ik liever die dan dat ik een huidige ga splitten.

Maargoed, alles werkt dus naar behoren.

Volgende uitbreiding is van 8gb geheugen naar 16gb geheugen en daarna waarschijnlijk een pci kaart met extra interne sata data aansluitingen. De huidge 6 die ik heb zijn inmiddels allemaal in gebruik.

Nogmaals bedankt allemaal voor het meedenken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan