Hotmail/outlook verwijderd emails uit postvak In

Status
Niet open voor verdere reacties.

MSLIM2

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2013
Berichten
62
Hallo,

Ik ben op zoek naar een mailtje van een bestelling die ik vorige week heb gekregen.

Ik gebruik zelf de website hotmail.com en daarnaast outlook 2013.

Als ik mail binnen haal in outlook 2013 worden deze niet verwijderd op hotmail.com ze blijven dan ook online staan.

Nu ik deze zoek kan ik 'm nergens meer vinden.
Zoek functie gebruikt, maar geen resultaat.
Permanente verwijderde items terug gezet, maar daar stond ook niks tussen.

Ik weet 100% zeker dat ik het mailtje niet heb verwijderd. Merk al een tijdje dat ik emails zomaar kwijt ben terwijl ik eigenlijk bijna niks verwijder.

Iemand nog ideeën waar ik kan zoeken.

Zelf weet ik het niet meer.

MVG
 
Laatst bewerkt:
Ik zou de mail zoeken via hotmail.com
M.b.t. zoekraken mails: Dat zal wel alleen in Outlook 2013 zijn. Heb ik dat juist, dan is er kans dat er bestandcorruptie zit in je Outlook gegevensbestand. Die kun je dan laten repareren via scanpst.exe (waar die staat bij jou kan mogelijk hier correct zijn aangegeven), waarbij je de eerste keer dat je 'm draait je aangeeft een backup te willen hebben van het geselecteerde gegevensbestand. Daarna net zolang opnieuw repareren totdat er geen fouten meer gemeld worden (met een zinvol maximum van 7 keer de reparatietool erop loslaten, want kleine inconsistenties zijn geen probleem).

Overigens moet Outlook 2013 helemaal zijn afgesloten om het gegevensbestand te kunnen openen met de reparatietool.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou de mail zoeken via hotmail.com
M.b.t. zoekraken mails: Dat zal wel alleen in Outlook 2013 zijn. Heb ik dat juist, dan is er kans dat er bestandcorruptie zit in je Outlook gegevensbestand. Die kun je dan laten repareren via scanpst.exe (waar die staat bij jou kan mogelijk hier correct zijn aangegeven), waarbij je de eerste keer dat je 'm draait je aangeeft een backup te willen hebben van het geselecteerde gegevensbestand. Daarna net zolang opnieuw repareren totdat er geen fouten meer gemeld worden (met een zinvol maximum van 7 keer de reparatietool erop loslaten, want kleine inconsistenties zijn geen probleem).

Overigens moet Outlook 2013 helemaal zijn afgesloten om het gegevensbestand te kunnen openen met de reparatietool.

Tijs.

Ik ben de mail zelf ook op hotmail.combinatie kwijt
 
Tsja, dan wordt het (eigenlijk) onmogelijk om het nog terug te vinden. Je bent er van overtuigd dat je het mailtje ook echt ontvangen hebt (oftewel: je hebt 'm echt gezien) of beweert de afzender dat hij 'm gestuurd heeft? Indien het laatste, dan kan het natuurlijk zijn dat de mail gebounced is maar niet opgemerkt.

Meer tips heb ik niet. Mocht je nog weten wie de bestelling had geplaatst, dan kun je natuurlijk nog vragen of hij/zij het mailtje nog een keer stuurt.

Tijs.
 
Nee alleen ik gebruik dit email account wel is dit al mije zoveelste email omdat ik al vaker "geackt" ben via mijn email.

Er werden toen email's namens mij verzonden met daarin een link en iedereen die daar op klikte had ook dat virus in zijn email account zitten. Het standaard verhaal
 
Dat niet omdat anders ook mijn wachtwoord voor Windows 10 veranderd
 
Lijkt me anders wel het moment bij uitstek om daarmee aan de slag te gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan