Betrouwbaar programma om Youtube videos te kunnen downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

hmwul

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2012
Berichten
430
(Op voorhand: sorry, mocht deze post eigenlijk in een ander subforum horen)
-

Al meer dan 10 jaar maakte ik gebruik van Firefox. Die kreeg ik, sinds eergisteren, plotseling niet meer werkend.
Ondanks herhaald de-installeren (via Revo Uninstaller), herinstalleren en rebooten.
Na zo'n 4-5x was ik het zat. Firefox bleef hangen (not responding) direct na installatie, bij de 1e keer opstarten.
De z.g. 'firstrun'-pagina.
Via taakbeheer moest ik het process iedere ker afsluiten (end task)


Heb nu Chrome geïnstalleerd. Voor mij een 'dan-maar' oplossing, maar dat is een andere discussie.
Ik loop dan tegelijk tegen de beperking van Chrome aan: je kunt geen youtube videos downloaden.
Heeft te maken met 'restrictions of the Chrome Store' en 'RTMP protocol' of zoiets.

Bij Firefox was dit geen probleem.

Vraag: bestaat er goede en betrouwbare Youtube-downloader en wat zijn de ervaringen?

Mogelijk is een 'losse applicatie' de enige oplossing, waarvoor ook betaald moet worden.
Zolang er support gegeven wordt, er reviews van zijn en het daadwerkelijk ook wérkt v.w.b. Youtube,
dan is het niet anders.
Althans.. dat hangt uiteraard ook van een prijskaartje af :)

Thanks!
=
 
Hartelijk dank! Ik ga ze eens bekijken, met name de savefrom bekijken.
Freemake site, gaf een error, na een 'PUP' waarschuwing door mijn AV tool.

//
This site can’t be reached
download.freemake.net’s server DNS address could not be found.
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
//
 
Hartelijk dank! Ik ga ze eens bekijken, met name de savefrom bekijken.
Freemake site, gaf een error, na een 'PUP' waarschuwing door mijn AV tool.

//
This site can’t be reached
download.freemake.net’s server DNS address could not be found.
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
//

werkt hier perfect.
 
Ik gebruik hiervoor de plug-in van FF: Flash and video download.
Maar ik begrijp dat FF het niet meer goed doet bij je.
Kan je niet nagaan waarom niet?
Verwijder hem eens helemaal (dus ook de verborgen bestanden in je account) en installeer hem opnieuw.
Zo begin je namelijk helemaal schoon zonder dat je foutjes meeneemt.

In Chrome Youtube filmpjes downloaden kan ook, zie http://nl.wikihow.com/YouTube-video's-downloaden-in-Chrome
 
Sorry voor de zeer late reactie.:eek:

Het is mij gelukt om Firefox aan de praat te krijgen. Run as admin.
Later opnieuw verwijderd en toen de 32bit versie van Firefox geïnstalleerd. Dat ging toen verder goed.
(Ik heb Windows 10 x64).

Firefox is op het punt van add-ons 'flexibeler'. Ik heb een paar add-ons die ik vaak gebruik, maar waar geen Chrome versie van bestaat (denk aan DownThemAll, Flash and Video downloader).
Deze addons werken in FF snel en perfect.
Vanwege de problemen met het installeren van Firefox maakte ik 'noodgedwongen' gebruik van Chrome.
Eerlijk is eerlijk: ik moet bekennen, na enige tijd, begon ik die browser toch wel te waarderen, maar liep tegen die add-on beperkingen aan.
(Zag bij die YT-video downloaders van Chrome wel staan: The download of YouTube videos to hard drive is locked because of restrictions of the Chrome Store.
The download of protected videos (RTMP protocol) is currently not possible.)

Dus toch weer terug naar FF, die werkt nu goed.

Chrome gebruik ik nu als backup voor b.v. flash content (denk aan NPO).

Eenieder - dank voor het meedenken!

=
 
Hallo,
Voor snelle en directe downloads vanuit Firefox gebruik ik de extensie "Download YouTube videos as MP4"
U kunt de opdracht sfc /scannow geven om te kijken of de beveiligde systeembestanden van Windows origineel zijn.
Met AutoRuns kan u controleren of er verborgen browser helpers actief zijn. In principe krijg je daarmee een goed overzicht van alles wat er op de computer opstart wanneer u de onbekende namen opzoekt met Google.
"Vraag opgelost" is knop bovenaan de pagina.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan