start internet geinfecteerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Berichten
473
Als ik ,zoals gewoonlijk Firefox start,krijg ik PDF convertor HQ myway.Ik wil daar graag van af.Hoe doe ik dat?
Graag eenvoudige taal.
groet sytske
 
Laat je PC eens - onder deskundige begeleiding - ontvlooien : op bleepingcomputer.com krijg je prima (Engelstalige) support, op HijackThis.nl en op Nationaal Computer Forum gebeurt de behandeling in het Nederlands.
 
Mogelijk kan MBAM (zie tip van Lange Pier) het (ook) voor je verwijderen uit Firefox, maar ik begrijp dat Adwcleaner het ook voor je kan doen.
Als je (verder) niets wilt verhelpen, na het Scannen alleen de items in het tabblad Firefox aangevinkt laten, de vinkjes in alle andere tabbladen uitvinken en daarna op Verwijderen klikken.
Wil je alles laten verwijderen wat AdwCleaner aanbeveelt, dan na het Scannen op Verwijderen klikken.

PS: Als AdwCleaner wat wil verwijderen, dat wordt in het proces ook je pc/laptop geherstart, houd daar dus rekening mee (sluit alvast zoveel mogelijk af etc.)

Tijs.
 
Binnengekomen bij Beheer:

Ik heb u verzocht EENVOUDIG te beantwoorden!Als dit volgens u eenvoudig is,zou ik uw manier van gecompliceerd willen zien.

groet Carel
 
Ach, soms kun je het nooit goed doen.
Willen mensen helpen krijg je dit weer, weird.

Ga met de tips aan de slag zou ik zeggen of ga met de PC of naar de plaatselijke PC boer, of bel student aan huis b.v.
 
Als dat al niet eenvoudig is, hoeveel eenvoudiger kun je het hebben? Het is een vrij onschuldige startpaginakaper in tegenstelling tot een echt virus etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan