Alleen geen luidsprekergeluid meer in Skype, wel vanuit overige toepassingen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

bupster

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2017
Berichten
1
Hallo,

Menig uurtje besteed inmiddels maar ik kom er niet uit. Vanmiddag wilde ik m'n headset die ik gebruik voor Skype belletjes zo instellen dat het geluid voor de ontvanger beter klinkt. Nu zou het klinken alsof ik in een grote, lege kamer zit. Dat even instellen is een beetje ontspoord. Ik heb niet alleen gepield met Geluidsinstellingen in Skype maar ook via Geluid en Apparaatbeheer... Voor Afspelen en voor Opnemen. Standaardapparaat en standaardcommunicatie-apparaat. Alles geprobeerd zonder te snappen wat het nou precies is/doet, in de hoop dat iets opeens zou werken. Niet dus.

M'n koptelefoon met ingebouwde speaker is een UR Blace (http://www.trust.com/nl/product/19769-blace-bluetooth-wireless-headphone-black). Wanneer je deze installeert en koppelt krijg je een 'stereo' en een hands-free instellings-/koppelingsmogelijkheid. De stereo mogelijkheid klinkt veel beter.

Het stomme is dat de koptelefoon het wel doet als ik bijvoorbeeld muziek in YouTube aanzet. Zodra ik echter kies voor Skype en dan de stereo of handsfree variant van de headset dan hoor ik niks. De microfoon doet het wel zo lijkt het vanuit de 'uitslag' als ik praat.

Kan iemand mij verder helpen?

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Bob LeiApparaatbeheer en Geluid.jpgSkype microfooninstellingen.jpgGeluid opnemen tab.jpgSkype luidsprekerinstellingen.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan