Lenovo mt-m 6089 a12 video-out ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
3.606
Zou iemand mij kunnen zeggen of mijn lenovo mt-m 6089 a12 een video-out optie heeft ?
Bedoeling is om hieraan mijn oude anloge tv te hangen via een vga naar composiet kabel.
cpu-lenovo-6089-m57-3505-MLM4294235686_052013-F.jpg
Op de foto zie je toch twee VGA poorten veronderstel ik, een mannelijke en een vrouwelijk of is dat fout ?
 
De vrouwelijke is inderdaad een VGA poort, de mannelijke is een seriële poort.
Die grotere roze is aan parallel poort.
 
Laatst bewerkt:
Zou die VGA poort video output ondersteunen ?
Dan hang ik daaraan die VGA naar composite kabel.
 
Dat lijkt me een overbodige vraag: Er is maar 1 video-uitgang op de computer die getoond wordt op de foto (geen video-insteekkaart aanwezig, dus alleen on-board video), dus ja, die ene VGA poort is video out voor deze computer.

Tijs.
 
Ik stelde deze vraag omdat sommige pc's blijkbaar geen video out ondersteunen om het signaal verder via composiet naar een tv te streamen.
Het zal dus wel werken.
The Intel GMA X3100 has a maximum resolution of 2048x1536 at a refresh rate of 75 Hz. It supports analog, DVI, HDMI, Composite, S-Video and component output. As suggested the GMA X3100 works with both standard and High Definition displays (max 1080p) and support COPP/PMP with HDCP content protection.
 
Laatst bewerkt:
Hallo

"Zou die VGA poort video output ondersteunen ?
Dan hang ik daaraan die VGA naar composite kabel. "

Meestal koopt men dan van die passieve convertors , die voor zo ver ik weet zelden of nooit werken.

Zoiets heb ik jaren geleden gekocht :

http://www.benl.ebay.be/itm/Compute...094197?hash=item41b69506f5:g:ot0AAOSw44BYE1Aa

Dit werkt goed .

Dergelijke modules bestaan ook om videocomposiet om te zetten naar vga/svga ... deze werken ook goed.

Voedingsspanning is zo goed als altijd 5V ... die je kunt aftakken van een u.s.b. poort. (meestal zijn alle kabeltjes bijgeleverd...)

Hopelijk heb jij , of iemand die ooit dit topic mocht lezen iets aan deze info.


Peter
 
Ja, bedankt voor de tip.
Zal zeker van pas komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan