Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 7 van 7

Onderwerp: inloggen op nieuwe client lukt niet

Vraag is opgelost

inloggen op nieuwe client lukt niet

net nieuwe client toegevoegd aan domein,
    gaat allemaal goed tot de client opnieuw is opgestart om de toevoeging te voltooien daarna probeer ik in te loggen met de gebruikersnaam en wachtwoord van de gebruiker die op deze pc moet werken dan geeft hij continu aan Het wachtwoord is onjuist. Probeer het nog een keer.
    Terwijl ik zeker weet dat ik het juiste wachtwoord gebruikt, op andere clients gaat dit ook gewoon goed, zelfde met het administrator account van het domein kan ik niet inloggen op de client.

Ook al een peer keer geprobeerd de client opnieuw toe te voegen aan het domein, zelfde resultaat.
    Heel apart, wat te doen

Tera Honourable Senior Member edmoor's avatar
    Geef je bij de gebruikersnaam wel DOMEIN\Gebruikersnaam in?
    "It's hardware that makes a machine fast. It's software that makes a fast machine slow. "
    Op rechtstreekse vragen via email of privébericht reageer ik niet. Daar is het forum voor.
    Lees ook: http://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?f=5

ook geprobeerd, is niet nodig indien de pc normalerwijs is toegevoegd aan het domein omdat hij dan dit automatisch doet maar als je het handmatig doet zelfde resultaat

Tera Honourable Senior Member edmoor's avatar
    Wel als je met de domein administrator wilt inloggen.
    Laatst aangepast door edmoor : 19 maart 2017 om 11:26
    "It's hardware that makes a machine fast. It's software that makes a fast machine slow. "
    Op rechtstreekse vragen via email of privébericht reageer ik niet. Daar is het forum voor.
    Lees ook: http://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?f=5

mag allemaal niet baten, heel vreemd nog nooit eerder mee gemaakt

Senior Member jordy14nl's avatar
    Wanneer jij de "Administrator" intypt gaat de machine ALTIJD over naar lokale administrator, om op de domein administrator in te loggen moet je altijd DOMEIN\Administrator typen.

Heb je een andere user getest?

Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:  12-domain-credentials.png
Bekeken: 44
Grootte:  143,6 KB
    Op Windows 7 kun je dit goed zien, wanneer je administrator intypt zal de aangewezen tekst veranderen.
    Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE): Server Infrastructure

Tera Honourable Senior Member †
    Afstand tot server
    ±116 km
    Mogelijk staat de toetsenbordindeling tijdens het inloggen verkeerd (of je verwacht dat NumLock al aanstaat terwijl dat niet zo is of omgekeerd etc.)
    Wat ik doe om het te checken is even het wachtwoord in te typen in het gebruikersnaamveld, zodat ik zie wat Windows van mijn toetsaanslagen maakt, zodat ik (bijv.) kan afleiden van welke toetsenbordindeling Windows uitgaat als de karakters die verschijnen afwijken van wat ik intyp, of NumLock aan stond etc.
    Uiteraard zorg ik er daarna voor dat er weer gewoon mijn gebruikersnaam komt te staan.

Verder verwijder/deactiveer ik alle toetsenbordindelingen die ik zeker nooit ga gebruiken binnen Windows via intl.cpl zodat die nooit gebruikt/geactiveerd worden tijdens inloggen of normaal gebruik.

Tijs.
    Laatst aangepast door dnties : 19 mei 2017 om 08:31
    Schermafdruk bijvoegen : van het volledige scherm : [PrtScn] knop; van het actieve venster : [Alt][PrtScn] toetscombinatie. Start -> Uitvoeren -> mspaint.exe, Bewerken -> Plakken, Bestand -> Opslaan als -> [Bestandstype: JPEG] + naam invullen. Uploaden via de Paperclip knop in nieuw bericht.

8. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren