Kan website niet laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ovee

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
303
Hallo

Ik heb een vreemd probleem. Ik onderhou een website. Sinds ik een aantal foto's op mijn site heb geplaatst kan ik die website niet meer openen. Ook niet als administrator. Ik heb meerdere computers en tablets in huis. Op al deze apparaten kan ik die website niet meer laden.
Maar als ik de website op de computers van mijn werk wil laden dan is het geen probleem en opent de website probleemloos. In Chrome komt naast het adres van de site het tekentje te staan dat de website niet veilig is.
Ik neem aan dat de verbinding van Ziggo hier mee te maken heeft?? Dit omdat al mijn apparaten verbinding maken met Ziggo. Heeft het met mijn router te maken?? Wie kan mij helpen?

Gr. Onne
 
Laatst bewerkt:
Weet je misschien of de domeinnaam is ingericht met DNSSEC?
Het kan voorkomen dat provider A hier strenger op controleert dan provider B.
Dit zou echter geen relatie moeten hebben met geplaatste afbeeldingen.

Welke foutmelding krijg je precies?
 
Nee dat weet ik niet. Maar ik kon steeds bij de website komen, tot vorige week toen ik foto's er op ging zetten. Daarna wordt de website bestempeld als onveilig.

De melding is dat ik te zien krijg dat de website te lang moet laden. Dus een time out of zoiets.

Gr. Onne
 
Heeft de site een SSL certificaat (HTTPS)?

Worden de foto's die geplaatst zijn ook wel geladen via HTTPS ipv HTTP?
Anders kan er inderdaad een beveiligingsmelding getoond worden.
 
Nee het was gewoon http. De foto's zijn dus ook geplaatst via http. Maar nu kan ik dus helemaal niet meer op die site komen. Ook niet via mijn tablet. Maar wel via de computers van mijn werk. Dus is het echt een beveiligingsprobleem met mijn internet verbinding. Ik ben bij Ziggo. Zou ik dan Ziggo moeten vragen om hulp?
 
Is het mogelijk om de website te vermelden?
Dan kan ik hier eens kijken, ik heb zowel een ZIGGO als KPN lijn hier.
 
Hier zowel op Ziggo als KPN goed te bereiken.
Zal dus toch iets lokaal zijn ben ik bang.
 
Ja, dat denk ik ook. Maar hoe kom ik daar nou achter?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan