IGO navigatie voor campers en Trucks V1.0 ingebouwd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loek46

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2009
Berichten
149
Besturingssysteem
windows 10 pro
Hallo,

Ik heb een camper gekocht waarin is ingebouwd een IGO navigatie car media systeem. Kaarten van naviextras.com.

De handleiding geeft geen info over het toevoegen van poi bestanden. Ik wil de campercontact locaties van de NKC toevoegen.

Er zit een uitneembare mini SD kaartje in met de kaart van 47 landen,

Weet iemand hoe ik die bestanden kan toevoegen?
De website van naviextras geeft ook geen info.

dank
 
Weet niet echt wat voor een IGO wordt gebruikt (er zijn meerdere IGO versies) maar misschien eens kijken bij de opstart in het menu van de IGO bij:
Meer - Instellingen - KaartInstellingen - Markeringen plaatsen - .......

Ook zijn er dacht ik wel Camperplaatsen locaties etc. te downloaden als Poi en die dan in de IGO er bij zijn te zetten.
Het Poi bestand moet dan nog wel eerst nog geconverteerd/omgezet worden naar een .KML bestand
Je kan dan eens kijken (als die mappen er staan) op het SD kaartje in de IGO map dan in de map content/userdata/poi/....hier het geconverteerde Pois bestand van campercontact locaties van de NKC als .KML er bijzetten.
En dan eens kijken bij de opstart in het menu van de IGO bij: Meer - Instellingen - KaartInstellingen - Markeringen plaatsen - .......

Kijk event. misschien ook eens hier.
https://www.nkc.nl/forum/campertech...n6-navigatie-ziet-poi-van-campercontact-niet/
of
http://www.camperforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=8449098

Succes.
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de reactie;

Ik heb de vraag inmiddels bij de leverancier van mijn camper neergelegd. De navigatie optie is onderdeel van een multi media systeem van SVX..

Eerste bericht is dat toevoegen van campercontact poi mogelijk is. Ik krijg de juiste methode binnenkort van de camper leverancier Het voor mij een heel belangrijk onderdeel van het navigatie systeem, Bij mijn Tom Tom in het verleden erg makkelijk geweest.

loek

Ik zal die info ook hier gaan aangeven voor het geval nog iemand hier een probleem mee heeft,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan