Toetsenbord voegt random tekens toe als ik aan het typen ben

Status
Niet open voor verdere reacties.

JustRob

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2009
Berichten
110
Heb sinds eergistè`r een nieuwe PC, alleen nu een probleempje met mijn toetsenbord. Als i`k`aan het typen ben worden er random tekens toegevoegd, en soms een "e" met een streepje erop ofzo. Geen idee waar dit door komt. Heb geprobeerd te googlen, maar kan niks vinden. Heb expres dit bericht niet gecorrigeerd zodat je kan zien wat het probleem is.
 
Hallo, Eerst maar uitsluiten dat het aan de computer ligt door een ander toetsenbord te proberen. Zowel computer als toetsenbord kunnen in zo een geval defect zijn. Als het toetsenbord draadloos is dan de batterijen even ronddraaien en een ander kanaal kiezen. Wanneer het toetsenbord op USB wordt aangesloten in ieder geval de drivers voor USB, van de moederbord CDRom, installeren en controleren bij Apparaatbeheer. In de computer kunnen USB stekkertjes los zitten en je kan daarvoor zowel controleren hoe alles in de computer nog vast zit als een andere groep USB aansluitingen proberen. Voor de zekerheid: de aansluiting voor toetsenbord is paars en die voor de muis groen.
 
Heb een ander toetsenbord geprobeerd, hetzelfde probleem. Het zijn allebei USB toetsenborden
 
En zie je dit in Apparaatbeheer (Vista).
Bekijk bijlage 292911

Nee, ik zie dit:

2hFZ7oA.jpg


Druk eens op de Fn toets

Dit lijkt niet te werken, en als het werkt is het maar tijdelijk.
 
Om wat voor pc hebben we het eigenlijk, gezien de Apple usb-driver..?
 
Een HP Omen, die twee Apple dingen zijn mijn iPhone en iPod die ingeplugt zitten
 
Nee, ik zie dit:
De drivers lijken geïnstalleerd te zijn. Het zijn er wel weinig. Probeer nog een andere groep USB aansluitingen.

Het is dus een laptop en wat draait u daarop voor Windows versie, zijn de drivers daarvoor beschikbaar bij HP. Start eventueel eens op in veilige modus.

Wat wanneer u opstart vanaf een BootCD of een Windows installatie CDRom/DVD. Daar kan u ook ergens tekst invoeren met toetsen die problemen geven. Hoewel sommige oudere computers de USB pas werkend hebben als Windows wordt opgestart.
 
De drivers lijken geïnstalleerd te zijn. Het zijn er wel weinig. Probeer nog een andere groep USB aansluitingen.

Het is dus een laptop en wat draait u daarop voor Windows versie, zijn de drivers daarvoor beschikbaar bij HP. Start eventueel eens op in veilige modus.

Wat wanneer u opstart vanaf een BootCD of een Windows installatie CDRom/DVD. Daar kan u ook ergens tekst invoeren met toetsen die problemen geven. Hoewel sommige oudere computers de USB pas werkend hebben als Windows wordt opgestart.

Het is een desktop PC van HP Omen, geen laptop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan