Aomei backup naar andere harde schijf (intern) terug zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

heinflhs

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2014
Berichten
675
Heb het volgende probleempje. 14 dagen geleden tweedehands pc gekocht en nu blijkt de interne harde schijf aan vervanging toe te zijn. Jammer, maar niet aan gedacht om dat te controleren bij aankoop. Heb een andere interne harde schijf gekocht en vanmiddag een back-up van C gemaakt op mijn externe harde schijf.

Als ik de andere interne schijf in de pc inbouw en de back-up via de externe schijf op de nieuwe interne schijf terug wil zetten, werkt dit of heb ik hiermee een probleem?
 
je backup programma heeft toch ook een clone functie? Waarom bouw je dan de tweede schijf niet in en je kloont van de oude naar de nieuwe schijf? (De meeste kloonprogrammas werken alleen met interne schijven).
 
Laatst bewerkt:
je backup programma heeft toch ook een clone functie? Waarom bouw je dan de tweede schijf niet in en je kloont van de oude naar de nieuwe schijf? (De meeste kloonprogrammas werken alleen met interne schijven).

Daar heb ik nooit naar gekeken, wist niet dat je schijf naar schijf kon klonen. Ga e.e.a. uitproberen. Dank voor de tip.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan