Layout

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0510

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2015
Berichten
289
Ik heb nog wat problemen met de layout, zie: Bekijk bijlage new.rar
En: http://gast0510.cmshost.nl/test/test2/

En ik wil het zo ongeveer hebben: http://gast0510.epizy.com/
Dit was een oudere versie van mijn site maar ik krijg hem gewoon niet meer zo.

- Wat ik dus wil is dat de header gecentreerd staat met links een plaatje en rechts het menu. Ipv header en nav appart. Deze header moet vast blijven staan als je scrolt, tevens zou ik ook willen dat er geen scrollbar aanwezig is over de header.
- de showcase die daaronder staat met de foto moet dus precies zo zoals op die oudere versie van de site.
- daaronder moeten die 3 divs dus ook zo naast elkaar verschijnen.
- de footer moet altijd onderaan blijven zitten, als je klikt op een link dan wordt er een pagina geladen met maar 2 regels en dan gaat de footer dus ook helemaal omhoog omdat er te weinig inhoud is om hem onderaan het scherm te laten kleven. Hoe los ik dit op?
- Dan het onderste gedeelte van de pagina home wil ik dat er 3 kolommen komen te staan net boven de footer met een andere achtergrond en dat er in iedere kalom een titel staat met daaronder wat links.
- Dan wil ik dat alle secties netjes onder elkaar komen te staan behalve de footer en header die moeten 100% breed blijven. Maar alle tekst in die <main> moet wel gelijk staan met de tekst van de footer en header aan de rechter en linker kant.
- het valt mij ook op dat de header steeds naar rechts en links verschuift als je op een link klikt en weer terug gaat.

@bron: waar is deze goed voor?
Code:
<base href="<?php echo $root_url; ?>/test/test2/">
op de index.php
Wat doen al die index's in alle map nu?

En zou iemand naar mijn opmaak willen kijken want ik heb nu overal id's en classes gebruikt door elkaar en ik denk ook een aantal nutteloze css opmaak's.
 
RE: nog wat problemen met de layout
Voorbeeld bij dit bericht

RE: waar is <base> goed voor
Info op deze site

RE: Wat doen al die index's in alle map nu
Beveiliging. Elke map hoort een index te hebben.

RE: zou iemand naar mijn opmaak willen kijken
De complete website kan ik tegen vergoeding maken. Kwestie van email sturen.

Suc6. Have fun.
 
dat andere topic en die bestanden die je mij gaf zijn totaal anders dan wat ik wil hoezo zit er ineens bootstrap bij?
 
dat andere topic en die bestanden die je mij gaf zijn totaal anders dan wat ik wil hoezo zit er ineens bootstrap bij?
Kleine wijzigingen kan je zelf aanbrengen. Met BS wordt de pagina ook op smartphone en tablet goed weergegeven :d
 
Eigenlijk heeft die hele laatste versie van jouw al het oude niet werkend gemaakt hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan