waar staat picture gemaakt met hypercam 2?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fsasfsas

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
Berichten
429
Dag Allemaal

Ik weet dat het kan want ik heb het vroeger gedaan (en er is een hotkey voor in hypercam): een picture maken met hypercam 2. In het control panel van hypercam is daarvoor een hotkey beschikbaar maar waar zet hypercam 'm neer? Ik heb lopen neuzen in het control pannel van hypercam maar ik kijk er blijkbaar overheen. Ik zie nergens iets staan.

groetjes, Anjo
 
Standaard zou deze in dezelfde map moeten komen als waar de avi wordt opgeslagen.
 
Standaard zou deze in dezelfde map moeten komen als waar de avi wordt opgeslagen.

Dank je voor je snelle reactie.

Dan doe ik blijkbaar iets verkeerd en heb ik er geen gemaakt want daar staat ie niet. ik heb toch verschillende malen en op verschillende momenten die hotkey gebruikt. Is er nog een andere manier om een screenshot te maken zodat je zeker weet dat ie dat ook doet?

groetjes, Anjo
 
Open deur misschien, maar heb je al gekeken in C:\Gebruikers\<gebruikersnaam>\Pictures ?
 
Hallo, Ik denk dat jij dan nog niet gelezen hebt dat dit in Pauze modus is. Dus je moet eerst op F2 gedrukt hebben om het opnemen te starten en je kan dan een lijn of blinkende lijn weergeven rond de op te nemen selectie. Dan druk je F3 om te pauzeren en daarna pas F4 voor de schermafdruk in een foto van de video die je aan het opnemen bent. Misschien moet je de video opname ook weer hervatten (F3 of een willekeurige toets?). De kans dat één van de toetsen ergens anders aan toegewezen is wordt bij drie wel groot. Kies dus eens gewone cijfer toetsen als het niet lukt.

Wanneer je meer controle wilt dan is het alleen waarschijnlijk nog mogelijk om het verkleinde venster op te roepen en dan op die knoppen daar te drukken. Je vraagt ten minste of er nog een andere manier is. Je zou, tenslotte, voor één beeld uit een video ook een ander screencapture programma kunnen proberen. Sommigen kunnen dat, anderen tonen een wit videovenster.
 
Het pauzeren is natuurlijk bij het afspelen en niet bij opnemen. Anders zou het alleen nuttig zijn bij weinig actie.

Een programma wat goed screenshots van ook video kan maken is Screenpresso. https://www.screenpresso.com
 
Laatst bewerkt:
Hallo, Ik denk dat jij dan nog niet gelezen hebt dat dit in Pauze modus is.
ja, had ik gedaan. En het was duidelijk te zien dat het programma op de gewenste functietoetsen Opnemen, pauze, stop pauze, stop opnemen) reageerde. Echter blijkbaar niet op de functietoets die hotkey is voor een screenshot.
Ik kan inmiddels een screenshot maken met een ander programma omdat het met hypercam niet lukte. Dus in zoverre kan ik nu vooruit, behalve dan mijn frustratie dat ik niet snap waarom het fout gaat.

bedankt voor jullie antwoorden!

groetjes, Anjo
 
"niet snap" grappig.
Ik heb nu gelezen dat de bestanden worden bewaard in de Word documenten map dus: Mijn Documenten. Druk eens op de benodigde F toetsen wanneer het programma niet open is. Misschien zie je dan een bepaalde andere actie, bij F3 verdwijnt mijn cursor. Even andere toetsen toewijzen geeft sneller uitsluitsel. Soms helpt het om een programma opnieuw te installeren uit andere bron. Is het er niet voor specifiek en precies de Windows versie die je hebt, draai het dan in compatibiliteit modus met de versie waaronder het wel kan. Succes
 
Laatst bewerkt:
Functietoets (is F4) lijkt ogenschijnlijk niks te doen. Zou inderdaad kunnen dat het niet geschikt is voor de versie van windows die ik nu heb (10). Dit ga ik na zoeken.
dank je wel voor de tip en je hulp!

groetjes, Anjo
 
Hier zie ik dat je andere toetsen of combinaties kan toewijzen: https://youtu.be/s49lvErFO-M?t=1m28s Gebruik dus even iets wat echt niets doet om te proberen. Probeer ook in een ander programma een screenshot te maken of gewoon een foto van het bureaublad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan