You tube film versneld afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dila1967

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
Berichten
97
Mijne heren,

Ik heb een filmpje gedownload van You tube, dit is een countdown van 100 naar 0, ik zou dit iets sneller willen afspelen in een powerpoint presentatie. Het filmpje bewerken lukt perfect in "Playback" maar de snelheid dat is blijkbaar een groot probleem. Wie heeft de oplossing? Alvast bedankt voor de tips :)
Mocht deze vraag niet in de juiste topic staan, moderator pas dit gerust aan.
Dirk
 
Beste, alvast bedankt, je kan de snelheid aanpassen, maar eens je de video download zit je weer op normale snelheid
 
Het is niet het downloaden dat het probleem is. De snelheid van de gedownloade video, staat reeds in de powerpoint presentatie, ik zou alleen de snelheid van deze video willen versnellen, die ook fix blijft in de presentatie.
 
Als je enkel een snellere video wilt dan kan je dat (later dan Vista) zoals gezegd met Windows Movie Maker doen en wel steeds twee maal zo snel. VLC heeft een fijn afstelling en wanneer het naar wens is dan druk je op de Opname knop met de rode stip. De video komt in C:/Gebruikers/<computernaam>/Videos te staan. Dan de naam veranderen en klaar?
 
In Windows movie maker lukt het wel, maar om de video op te slaan dien je een licentie aan te schaffen, voor 1 filmpje vindt ik dat wat gek. Zijn er nog oplossingen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan