asus TP500LA overklokken

Status
Niet open voor verdere reacties.

mtdev

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2017
Berichten
4
Hallo,

ik gebruik op het moment een asus transformerbook flip tp500la
met een intel core i5-4210u @ 1.70GHz 2.40GHz en ik wil hem overklokken
ik heb al in de bios gezocht, ik heb gekeken of intel extreme tuning ulity kan gebruiken: nergens ook maar ÉÉN overklok optie gevonden!!!
om op de pagina van mijn laptop te komen kunt u HIER klikken en voor de ondersteunings pagina kunt u HIER klikken.
mijn raad is op ik weet op het moment geen andere oplossing meer dus weet misschien iemand hoe ik mijn laptop kan overklokken

Alvast Bedankt,

Met Vriendelijke Groet,
Micha de Vries
 
nog wat xtra info

ik gebruik windows 10 home en gebruik 8 gb ddr3 geheugen,
windows staat op een ssd van 24 gb en alle prog. + doc. staan op een ingebouwde hdd van 500 gb
ik gebruik intel HD graphics
mijn batterij en touchcreen zijn kapot, moet dus altijd aan de lader

ik denkt dat dat genoeg info is, nog iets anders weten, vraag het ff

Micha
 
Nu is hij blijkbaar nog bruikbaar....
Overclocken zonder betere koeling moet je vooral doen, dan kun je hem straks de bodem van je kliko laten bekijken want dan gaat'ie in rook op als de lader het al trekt....
 
Laptops overklokken heeft 0,0 nut en je loopt een enorm risico dat je de laptop sloopt
een laptop is totaal niet geschikt voor oc'ing ze beschikken niet over genoeg airflow om de apparatuur koel te houden.
En de Volt rails zijn niet krachtig genoeg om de cpu van genoeg stroom te voorzien.

verder ga je ook geen OC optie vinden op zon standaard laptop dat bouwen ze juist om die reden niet in.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan