Philips usb stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

yeswvm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2017
Berichten
2
Hallo allemaal,

Waarschijnlijk zal er ergens op dit forum wel een dergelijk probleem zijn.........maar ik dacht dan word ik wel doorverwezen.

Mijn Philips opslagstick daar kan ik niets meer mee. Er komt alleen in beeld....dat hij geformattteerd moet worden, om gebruikt te kunnen worden.

En dit terwijl er nog genoeg op staat.

Ineens deed hij dit. Andere merksticks, die ik heb blijven het gewoon doen.
Ook na upgraden naar windows 10.
Heb m zelfs in mn oudere computer gedaan.....XP.....ook daar zelfde verhaal.

Weet iemand hier een oplossing voor ?? Of is het gewoon einde verhaal voor deze stick ??

Alvast bedankt.
 
Doe eens een schijfcontrole. > Deze computer > Schijf kiezen > Eigenschappen > Extra > Nu controleren > Beide aanvinken.
 
Dat klinkt alsof de stick een keer ( of meermaals ) uit de pc is getrokken zonder eerst "Veilig verwijderen" te gebruiken.
Dan loop je het risico dat de partitie-tabel op de stick beschadigd raakt en dat veroorzaakt deze melding.
Je kunt een recovery-programma proberen om daarmee bestanden te redden van de stick maar daarna moet je hem alsnog formatteren om hem weer te kunnen gebruiken.
 
Heb je het ook via > Zoekvak > cmd typen geprobeerd met chkdsk X: f/r Waarbij X de USB-stick-letter is.
 
Dat heb ik idd niet geprobeerd. Zo goed ben ik niet om dat te verzinnen. Bedankt voor de tip. Ga kijken of ik m uit kan voeren.......
 
Zojuist geprobeerd....en X dus door F vervangen. Maar helaas.....na opdracht uitvoeren aan te klikken.....floept er heel snel iets voorbij.....en klaar. Bedankt voor aangeboden hulp. Maar denk dat het als niet mogelijk gezien moet worden.
 
Probeer onderstaande eens:
I had the same problem when I accidently forgot to safely remove hardware, and came across this post. Here's what worked for me with Windows 7:
1. Click start, go to Control Panel, then Device Manager
2. Right-click “USB Mass Storage Device”, and select “Uninstall”
3. Unplug the Flash Drive and wait a few seconds
4. Plug it back in
5. Windows will give you the same “disk not formatted” error - don't worry...
6. Do not format the drive – click cancel
7. Then safely remove hardware (like you would normally)
8. Remove the flash drive, wait a few seconds, then plug it back in.
9. Now that it has been “safely removed”, Windows should give you a message saying “do you want to Scan and Fix” – Click the “Scan and Fix” button.
10. Check “Automatically fix file system errors” and “Scan for and attempt recovery of bad sectors”
11. Click “Start” to start the scan, wait for it to complete… and then pray that it works for you like it did for me :)

Configuratiescherm > Hardware en geluiden > Onder Apparaten en printers > Apparaatbeheer > Schijfstations > Selecteer USB-Stick en Rechtermuisknop > Installatie ongedaan maken etc. zie bovenstaande omschrijving vanaf punt 2

Het is eigen risico en ik kan het niet uittesten. Ik weet niet of de bestanden verloren gaan, lijkt mij niet.
 
Laatst bewerkt:
Al weer bedankt. En zal daar eens goed voor gaan zitten..........
 
Helaas.......ook dit werkt niet. Verhaal blijft hetzelfde. Met erachter aan......F is niet toegankelijk. Controleer of alle vereiste bestandssysteemstuurprogamma's zijn geladen en of het volume niet beschadigd is.

Denk dat ik het maar opgeef. Bedankt voor alle hulp
 
Probeer deze nog eens. > Deze Computer > selecteer stick > Eigenschappen > Hardware > selecteer stick > Beleidsregels en switch eens met tussen Snel verwijderen en Betere prestaties.

Soms moet je bij wijziging van instellingen wel eerst opnieuw opstarten willen de wijzigingen geactiveerd worden!
 
Rest deze USB-stick het land uit te zetten...!
 
Helaas.....tis niet anders
Maar ontzettend bedankt voor alle hulp. Het meedenken en geven van suggesties. Top !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan