java(tm) platform se binary werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shantih

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2017
Berichten
6
Ik heb minecraft geïnstalleerd op mijn computer. Als ik het uitvoer, en ik start een nieuwe wereld, dan krijg ik de melding "java(tm) platform se binary werkt niet meer. Daarna krijg ik de melding dat het programma gecrashed is. Het is dus niet mogelijk om minecraft te spelen.
Dit is ook zo op de computer van mijn schoonzus. Eerst werkte het wel, en op een gegeven moment werkte het niet meer en kreeg zij ook deze foutmelding.

Ik ben gaan zoeken op het internet naar mogelijke oplossingen. Het blijkt dat er heel veel mensen zijn met dit probleem, en dat ook al jarenlang. Ik heb heel veel mogelijke oplossingen gevonden, en deze ook uitgeprobeerd, maar niets heeft geholpen. Ik heb de meest recente versie van java. Ik heb zelfs één van de computers teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar ook dit heeft het probleem niet op kunnen lossen.

Zowel java als minecraft hebben geen telefonische helpdesk. Is er iemand die mij kan helpen om dit probleem te verhelpen?
 
Java opnieuw installeren?
 
Dat heb ik al gedaan, maar nog steeds dezelfde foutmelding en crash. Ik heb zelfs alles opnieuw geïnstalleerd (zelfs windows).
 
Heb je je je Render Distance op Far staan misschien? Zet deze dan eens op Normal.
 
Waar kan ik dat vinden, Render Distance?
Ik heb minecraft nog nooit gespeeld. Mijn schoonzus heeft het, en ik wilde het zelf ook installeren. Zij heeft dat probleem dus ook, wat ik hier heb.
 
Laatst bewerkt:
Gezien het met grafische problemen te maken heeft, vermoed ik dat je misschien ook eens kan kijken naar je de driver van je grafische kaart.
Installeer eens de nieuwste versie.
 
De nieuwste versie is geïnstalleerd, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem.
 
Ik heb mijn vraag ook gesteld aan Mojang. Die hebben tips gegeven, maar geen van die tips heeft geholpen. Ik kreeg verder te horen dat zij geen technische ondersteuning bieden. Mijn probleem is dus nog steeds niet opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan