Krijg ISO bestand niet opgestart (op DVD maar ook niet via de harde schijf)

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicoingrid

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Berichten
258
Hallo,

ik werk met Spotnet 1.19.0.3 (nieuwste versie) en Winrar.

Ik download de DVD5 van Meesterspion en/of Mees Kees langs de lijn. Kan alles binnenhalen en met password uitpakken. Gaat allemaal goed inclusief branden.

Echter de DVD wil niet opstarten. Niet vanaf de harde schijf en niet vanaf de DVD.

Wat doe ik verkeerd en wie wil me helpen??? (alle andere films werken prima op deze manier)
 
Probeer de ISO eens af te spelen vanaf harde schijf met de VLC Media Player.
 
De ISO of Video_TS map doen het wel in VLC player?
Staan er tussen de bedankjes op Spotnet meer problemen met deze spot?
 
De ISO of Video_TS map doen het wel in VLC player?
Staan er tussen de bedankjes op Spotnet meer problemen met deze spot?

ja staan meerdere meldingen maar het merendeel kan hem openen.

Ik heb het bestand vanaf de harde schijf gestart met VLC en dan gebeurt er niets ook niet met ander programma. Ook gebrand op DVD maar start ook dan niet op.

Heb hem dus als ISO bestand geprobeerd en ook uitgepakt naar Video-TS maar hij start niet op. Als je de iso-bestand opent lijkt alles OK.
 
Wat gebeurt er als in die uitgepakte VIDEO_TS map het bestand VIDEO_TS.IFO opent met de VLC Player?
 
dan start hij op en geeft aan welke film (bestand) het is. Na ongeveer drie seconde valt deze tekst weg en blijft het scherm op zwart staan. meer gebeurt er niet.
 
Dan is 'ie dus echt niet in orde. Misschien nog eens opnieuw downloaden?

Edit:
Net even getest en dat helpt niet.
Het bestand VIDEO_TS.IFO is niet in orde en dat is ook de reden waarom het afspelen vanuit de ISO niet lukt.
Als je hem echter afspeelt met de VLC Player en je klikt na het starten, als de titel verdwenen is, op Volgend hoofdstuk, speelt hij verder goed af.

Meesterspion.jpg
 
Laatst bewerkt:
Thanks,

dat werkt inderdaad, maar .............................. ik wil hem graag afspelen als gebrande DVD5 voor de kinderen. werkt dat dan ook op die manier???
 
Geen idee. Dat zou je zelf even kunnen proberen toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan