Groepen week, maand, jaar verwijderen in bestandsweergave Windows 10 verkenner.

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcoa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 apr 2017
Berichten
3
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag over win10 verkenner. In een submap onder afbeeldingen heb ik 'n paar honderd foto's van mijn mobiel e.d. staan. Nu worden deze bestanden in groepen van; deze week, vorige week, eerder dit jaar en lang geleden gesorteerd waarbij in iedere groep een deel foto's, docs en video's staan. Best irritant en dat wil ik dus niet. Ik wil ze gewoon allemaal in één lange lijst op datum of type gesorteerd hebben. Heb er naar gezocht maar kan niets vinden hoe dat valt te veranderen. Weet iemand raad? (zie afbeelding) Verkenner weergave.png gr, marco
 
Als je rechstklikt in het venster, kun je via de optie <Groeperen> aangeven hoe je de map wilt groeperen. Die staat nu op <Datum>, maar wil je vermoedelijk op <Geen> hebben.
 
Bedankt voor 't snelle antwoord. Ik dacht ook dat het simpel moet zijn maar die opie "geen' staat er niet ik kijk het straks nog eens na als ik thuis ben.. Gr marco
 
Zou wel moeten, maar ik kan dat lastig controleren omdat ik inmiddels W10 heb. Ben dus op het geheugen aangewezen :).
 
Hallo, ik heb het idd gevonden! Dat groeperen menu gebruik ik normaal nooit, was ook te simpel. Heb wel de laptop uit elkaar gehad en backups terug gezet maar daar heb ik overheen gekeken :eek: Opgelost dus bedankt!
 
Je bedoelt denk ik dit?
Capture.jpg

Klik op Beeld (linker pijl)
Vervolgens op Groeperen (Bovenste pijl)
Dan op Geen (Rechter pijl) (De keuze Geen is er alleen als er al een groepering is gekozen)
Klik dan op lijst (Middelste pijl)

Klik daarna met rechts op een lege plek bij de foto's en kies dan Sorteren op Datum Aflopend.
Je kan alles via een rechterklik doen, maar zo is het wat duidelijker.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan