Cenio drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

mario-angela

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2002
Berichten
453
Beste allemaal, is lang geleden dat ik iets met pc's heb gerommeld en dat ik daarvoor dus op het forum ben geweest.
Ik ben bezig met een hele oude laptop waarop xp stond. Hier heb ik een nieuwe installatie op gezet van het oude XP, deze stond er zwaar vervuilt op. Nu pakt hij nog al wat hardware niet, dus ik denk zoek ik even de drivers op. Maar er is gewoon niets over te vinden. Het betreft een Cenio Mobility 1550. Ik schat van rond 2005, dus echt oud. Heb inmiddels wel wifi middels usb, die ik nog had liggen, maar wil de interne wifi en netwerkadapter gebruiken. Ben dus op zoek naar de drivers van dit ding. Wie weet waar. Over Cenio kan ik weinig vinden, behalve dat ze niet mer bestaan
 
misschien dat je met een hulpprogramma (Speccy bijvoorbeeld) je wat meer te weten komt over de gebruikte hardware, en van daaruit verder gaat zoeken .
 
Heren, weer bedankt voor de hulp. Heb het geprobeerd met speccie en everest. hellas mislukt. Blijkt dat ik de oude installatie er ook nog op had. Nu met driver backup de geInstalleerde drivers gebackupt en nu bezig met nieuwe installatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan