bestanden overzetten van Samsung NP-R540-JA05NL naar Samsung GT-P5110

Status
Niet open voor verdere reacties.

margaliefje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jul 2011
Berichten
3
Hallo,

Ik weet niet of mijn vraag hier thuis hoort.
Op mijn oude computer heb ik windows easy transfer,maar op de Samsung GT-P5110 kan ik dat nergens vinden.
Zou moeten staan onder applicaties, instellingen, meer wifi direct.Maar dat heb ik niet gevonden.
Of via applicaties,All Share, maar ook dat niet gevonden.

Wie kan mij helpen?
Graag in Jip en Janneke taal.
Hartelijk dank!
 
Sluit je die tablet toch aan via de usb-aansluiting, met een touwtje..?
Moet je op die laptop wellicht de usb-driver van Samsung installeren maar daarna kun je via de verkenner gewoon de bestanden verplaatsen..
 
Het programma is voor overdracht van de bestanden en de instellingen (geen programma's) tussen twee Windows computers. Een tablet heeft besturingssysteem Android, dus geen Windows en is niet een PC.

Voor de overdracht van bestanden zijn er andere methoden. Vaak moet je daar eerst ook de status van de telefoon of tablet voor veranderen van modem naar opslag. Dit omdat een telefoon, met een kabeltje, ook door de computer gebruikt kan worden om verbinding te leggen met het telefoon-netwerk en een tablet kan natuurlijk ook GSM functie hebben.

De tablet heeft dan vaak een voorgeïnstalleerde app van de leverancier die bestandsoverdracht mogelijk maakt via de USB kabel. Misschien staat het bij Instellingen of bij de Apps en widgets afdeling.

U kan ook via de Play Store een derde partij app zoeken die via WiFi bestanden overzet. Niet overal heeft u lees of schrijf toegang op een tablet. Bij de nieuwste versie van Android moet je bijvoorbeeld via het bestandsbeheer van de tablet bestanden op de externe kaart zetten en het laagste niveau (de root) is voorbehouden aan het systeem.

http://support-us.samsung.com/cyber...rom_osc=&idx=568124&modelcode=NP940Z5L-X01US&
 
Vraag verplaatst naar de juiste sectie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan