beveiliging Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariton

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2015
Berichten
152
Ziggo heeft standaard gratis F-secure als virusscanner op haar servers. Voor €4 /mnd bieden ze overigens een betere beveiliging.
Is de standaard van Ziggo betrouwbaar en is het niet meer nodig om mijn eigen virusscanner (Kaspersky) te verlengen voor €36/jaar?
Kaspersky is natuurlijk wel een top virusscanner.
 
Beide scanners zijn prima en Kaspersky dus 12 euro per jaar goedkoper. Dan lijkt me de keuze niet zo moeilijk.
 
:
Ik bedoelde Kaspersky in vergelijking met de standaard (gratis) virusscanner van Ziggo.
 
Wat ik mij wel afvraag is hoe het komt dat F-secure zo snel is. Duidelijk minder dan de helft van de tijd van Microsoft Security Essentials op snelle modus. En heb het gedownload op pc nr. 2 en daar wil het Micros. Sec. Essentials en anti spyware programma wissen.


Beide scanners zijn prima en Kaspersky dus 12 euro per jaar goedkoper. Dan lijkt me de keuze niet zo moeilijk.
 
Laatst bewerkt:
@heinflhs
Kun je beter een eigen topic maken en daar een vraag formuleren.

@mariton
Voor €4 /mnd bieden ze overigens een betere beveiliging. Daar staat het antwoord al. Jij wilt toch de beste beveiliging! Dan kies je voor Kaspersky. Het is jouw eigen virusscanner en die voldoet uitstekend zoals jij schrijft.
 
@Ronaldino
Geld mag geen criterium zijn waarop adviezen worden gegeven. Tenzij als mensen aangeven dat ze er geen geld voor over hebben of eenvoudig weg niet kunnen betalen. Dan verwijs je naar Freeware. Geld is vaak een kwestie van prioriteiten en daar moeten anderen zich niet mee bemoeien.
 
Vergeet niet dat je voor die €4 p/mnd weinig extra krijgt. Ja je mag het dan op 5 pc´s gebruiken.
Maar in de basisbescherming zit er geen verschil.

Bij de betaalde versie krijg je er alleen ouderlijk toezicht en een extensie voor veilig online surfen, shoppen en bankieren en beveiliging tegen phishing.
Meer niet, dus je moet dan eerst afvragen of je daarvoor wel €4 p/mnd wilt betalen.

https://www.ziggo.nl/internet/internetbeveiliging/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan