Betanden welke ik op Frontpage zet downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

rfcdejong

Verenigingslid
Lid geworden
7 dec 2007
Berichten
178
Hallo,

Ik wil Front-page gebruiken om bestanden op te plaatsen welke ik dan kan laten downloaden maar ik weet niet meer hoe dat moet, wil iemand mij weer op weg helpen?

Rob
 
Frontpage is al behoorlijk oud, en de HTML-code die eruit komt is nu behoorlijk 'prut' te noemen. Verdiep je anders eens in Dreamweaver. Frontpage is alleen nog maar geschikt voor het 'Museum der Webdesign'.
 
Kan je je vraag dan beter formuleren? Want ik snap niet wat je bedoelt. En waarom zou je nog het oude Frontpage willen gebruiken?
De laatste update stamt uit 2007, en dat is 10 jaar (!) geleden! In de tussentijd is er heel veel in de webdesign-wereld veranderd waarmee Frontpage op vele fronten tekort zal schieten.
 
Nou, ja? Okee dan!
 
@rcfdejong: begrijp niet goed wat je bedoelt..Ik gebruik zelf expression web ...als je een pagina maakt dan kun je deze opslaan op de harde schijf in de desbetreffende map en kun je deze "publiceren" via FTP en daarmee komt het op de server te staan. Als je dan naar site-->publishing gaat en met de server contact maakt dan zie je links de bestanden en mappen die op je PC (lokaal) staan en rechts de bestanden en mappen die op de server staan. In het midden zie je een aantal pijltjes staan. Kies aan de rechterkant de bestanden die je wilt downloaden en klik dan op het pijlte naar links die blauw geworden is voor het downloaden. Bedoel je dat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan