Updaten tom tom lukt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

lima

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2001
Berichten
277
Na de windows 10 update van vorige week krijg ik het volgende bij het starten van my drive connect
Opnieuw installeren helpt ook niet
tomtom.JPG
 
Laatst bewerkt:
Tomtom software opnieuw gedownload?
 
@PHP4U: Lijkt me niet de oplossing, wel de herinstallatie van visual c++ 2010 sp1 redistributable package (tenzij de software van Tom Tom die erbij zou leveren).
hier voor Windows 32-bit versies
hier voor Windows 64-bit versies
Gewoon de Engelse versie nemen, er is geen NL versie van.

Tijs.
 
Ook na herinstallatie van visual c++ 2010 sp1 weer dezelfde melding.
 
Als je Windows 64-bits hebt kan het zinvol zijn om ook de 32-bits versie van Visual C++ 2010 redistributable te installeren, omdat 32-bits applicaties (mogelijk is dat My Drive Connect zo'n 32-bits applicatie) daar dan gebruik van maken. Check/probeer dat.

Installeer ook de 2012 versie van dezelfde redistributable (vanwege verwarrende verhalen op Google/Internet welke redistributable nu echt dat MSVCP100.DLL bevat), zowel de 32-bits versie als de 64-bits versie. Link, waar jij moet downloaden en installeren:
VSU_4\vcredist_x64.exe
en
VSU_4\vcredist_x86.exe

en doe ook maar meteen achteraan de 2013 versie ook, zowel de 32-bits als de 64-bits versie.
Link, waar jij moet downloaden en installeren:
vcredist_x64.exe
en
vcredist_x86.exe

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
helpmij.JPG

Lukt allemaal niet, daar gaat je levenslange update van kaarten
Inmiddels ook even vragen gesteld bij TomTom servicedesk, afwachten maar.
 
Laatst bewerkt:
Kun je zónder de W10-update? Valt die niet te de-installeren? of je systeem terugzetten naar de tijd dat ie wel goed werkte ..
 
die update van windows is naar versie 1703, dus geen optie om terug te zetten want die komt steeds weer. Eset zal dan ook steeds protesteren
 
X86 versie van de 2010 c++ etc staat als van 2016 in je schermafdruk ... Deïnstalleer en installeer die opnieuw, zoals ik gevraagd had.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
X86 versie van de 2010 c++ etc staat als van 2016 in je schermafdruk ... Deïnstalleer en instaleer die opnieuw, zials ik gevraagd had.

Tijs.

De gouden tip, 2016 versie verwijderd en de x86 versie geinstalleerd, device is bezig met updaten.
Bedankt voor de moeite
Groet
 
Ik ben blij dat je een schermafdruk had gepost, anders was ik ervan uitgegaan dat je die stap al gezet had o.b.v. mijn eerder postings en waren mijn ideeën op geweest.

Fijn dat je ermee geholpen bent, bedankt voor je terugmelding. :thumb:

Tijs.
 
Kan maandag weer de rimboe in met een actuele kaart en nieuwe software :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan