mp3 afspelen op bos3 3.2.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomukke71

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2010
Berichten
71
Gedownloade mp 3 muziek van youtube kan ik niet afspelen op bose 3.2.1 installatie, kan het zijn dat de bose te oud is n.l bijna 9 jaar. Als dat niets mag uitmaken wat moet ik dan doen om de bestanden wel af te kunnen spelen. Ik krijg de melding bij plaatsen van cd, foutieve indeling, terwijl in het bijgeleverde handleiding dat mp3 wel is af te spelen.Ik zou het fijn vinden als er een oplossing is.
Ton Magielse.
 
En waar staat die handleiding online? Bedoel je deze misschien?

En hoe heb je die CD gebrand? [Heb je de CD wel closed/gefinaliseerd/finalized, dus (verder) onbeschrijfbaar gemaakt? Welke snelheid van branden heb je gebruikt? Is het wel een CD-R en niet een DVD danwel CD-RW? Zie je de MP3's op de CD staan als je de CD in je computer stopt? Heb je niet overburned, dus max. 640 MB op de CD gezet?]

Als het apparaat wat ik in de eerste regel link inderdaad jouw apparaat is, dan staat duidelijk in de handleiding dat MP3 CDs moeten voldoen aan:
MP3 CDs:
— burned in a single closed session
in disc format ISO9660
— with .mp3 as the extension and no other periods in the file name

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
mp3 afspelen

Beste dnties. Dank voor de snelle reactie. Die handleiding die jij aangeeft heb ik bij aankoop gekregen, in het nederlands. En ja ik heb mp3 op een cd/rw gebrand dat doe ik omdat als er iets fout gaat de cd kan wissen, niet goed dus. Wat die andere gegevens betreft iso enzo waar kan ik dat vinden? En ik ga nu een cd-r branden en je hoort van mij als het gelukt is of niet.
 
Als je echt MP3 bestanden op die CD-R wilt hebben kan je gewoon een Data CD maken. Als de CD op iedere CD speler moet kunnen worden afgespeeld dan moet je een Audio CD maken.
 
@edmoor: waar het om gaat hier is een data-cd met MP3's erop. Dat is aangegeven in de originele discussiedraad, namelijk deze

@tomukke71: Niet vergeten om in je brandprogramma aan te geven dat de CD-R schijf, na het branden gefinaliseerd moet worden. Er staat namelijk duidelijk dat het een 'closed' disk moet zijn... Dat het disc-format ISO9660 moet zijn moet je ook (indien nodig) aangeven in je brandprogramma. En let erop dat de MP3's zélf in hun volledige bestandsnamen geen '.' mogen bevatten, dus (voorbeeld):
Abba-Waterloo.mp3
is goed, maar
Abba.Waterloo.mp3
is niet goed.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Die originele draad kende ik dus niet. Vandaar toch maar even opgemerkt.
 
@edmoor: ik heb zojuist de moderatoren gevraagd om beide discussiedraden weer samen te voegen.

Tijs.
 
@BikerBill64: Inderdaad.. ik heb berichten naar de moderatoren moeten uitdoen om nu al 2 verweesde discussiedraden te integreren in de originele.

Tijs.
 
Twee threads samengevoegd om het overzicht te bewaken.
Het is niet de bedoeling om te antwoorden op de reacties via een nieuwe topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan