Duplicator plugin WP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Webklus

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2014
Berichten
164
Beste Lezer,

Ik wil met de duplicator plugin van wp een website gaan overzetten. Nu heb ik daar al een aantal filmpjes van bekeken maar na installatie van de plugin mis ik het tabje Packages. Hoe kan ik dit oplossen?
 

Bijlagen

  • duplicator wp.PNG
    duplicator wp.PNG
    3,4 KB · Weergaven: 37
Even geen oplossing, maar waarom een plugin?

-URL aanpassen naar de nieuwe locatie
-Database backuppen en restoren op de nieuwe locatie
-Bestanden naar de nieuwe locatie kopiëren

Was sneller geweest dan je zoektocht om de plugin werkend te krijgen
 
Welke url moet ik aanpassen ?
gaat dit ook niet goed als ik alle bestanden naar het juiste mapje verplaats van de testomgeving naar het domein en de database backup en restore ?
 
Dat moet je inderdaad doen, maar tijdens de installatie heb je een URL moeten opgeven. Deze moet je vooraf (achteraf kan ook, maar dan moet je dit rechtstreeks in de database wijzigen) wijzigen naar de nieuwe URL.

De URL moet je aanpassen in wp-config.php

Meer leesvoer bij WordPress zelf -> https://codex.wordpress.org/Moving_WordPress
 
@Webklus ben je wel ingelogd met adminstrator rechten?

"To view the packages menu the current role of the logged in user must have the 'export' capability. To resolve this install the User Role Editor Plugin and enable the 'export' capability on the current role (most commonly Administrator).

Note: When editing Administrator you must enable "Show Administrator role at the User Role Editor" in the Settings ❯ User Role Editor menu."
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan