Overcomplete laptop of desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimswerd

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2015
Berichten
286
Door het fout uitvoeren van oplossingen die door diverse forum leden aangedragen zijn,omdat mijn pc niet meer wou opstarten,is mijn PC helaas overleden en niet bij machte om wat anders aan te schaffen(min.iow uitkering)is mijn vraag of iemand misschien iets voor mij heeft staan wat overcompleet is.
Ik ben al tevreden met Windows 7 of 8 en het liefst zonder kosten,maar eventuele verzendkosten zou ik heel graag betalen.
VR Gr W.Rinia
Kimswerd(frl)
 
Geen BIOS
Geen piepje
Wel ventilator.
Het gaat alleen om PC desktop of laptop,dat andere worden de verzendkosten duurder dan hele set.
 
Ik heb hier een laptop staan met 120 GB SSD en 3 GB. aan geheugen. Plus een hele nieuwe accu met bon.
Met Win 7.

Maar ja, die kan ik niet gratis wegdoen. Als je 60 euro kan missen, dan mag je hem overnemen.
Ook heb ik nog een HP desktop staan met 4 GB. geheugen en Win 7.
Die mag voor hetzelfde geld weg.
 
Beste Femke98,
Dank voor je aanbod(geweldig lief)maar ik kan met geen mogelijkheid 60€ missen,heb teveel onkosten i.v.m alle vaste lasten en onze poesjes.
Helaas,maar ik graag voor de laptop gegaan,maar moet het maar doen met mijn telefoon,het is heel jammer,dan kon ik mijn tijdverdrijf weer oppakken.
 
Tja, dat is jammer.
Helaas kan ik hem niet gratis weggeven, nieuwe accu zit erop die mij al 40 euro heeft gekocht.
De SSD van 120 GB. heb ik ook gekocht.
Daarbij geheugen erbij gezet, dus er moet dan geld bij.
 
Ik ga over een maandje mijn pc vernieuwen en je zou van mij dan kunnen krijgen een moederbord met processor (Core2Duo) en koeler en geheugen (2Gig). Een voeding. Een harde schijf van 250 of 500 Gig. Een simpele grafische kaart.
Wat je zelf dan nog zou moeten aanschaffen is een kast en DVD station en besturingssysteem.

Laat maar weten of je interesse hebt.
 
is niet alleen je voeding kapot van je pc ? dan ben je misschien goedkoop klaar of misschien heeft iemand die voor je liggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan