TFA bestand converteren naar PDF

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem 2

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2008
Berichten
470
Ik heb een bestand gedownload wat achteraf een TFA bestand blijkt te zijn en kan dit nioet lezen. Het is gewoon een wijzigings formulier van het UWV , waarom dit een TFA bestand is weet ik ook niet.
Met welk programma kan ik dit omzetten naar een PDF bestand zodat ik dit wel kan lezen.
Erg belangrijk voor me.

Alvast b.v.d. als iemand hier een oplossing voor weet.

Willem 2
 
Dat lijkt me typisch een vraag die het UWV voor je kan beantwoorden.
Maar hernoem hem eens naar .pdf
Misschien dat dat voldoende is.
 
Bel dan het UWV er eens over.
Ik verwacht dat het bestand persoonlijke gegevens bevat dus het lijkt me niet verstandig deze hier te plaatsen.
 
ok ,zal ik doen .
Kom ik er nog niet uit en het UWV ook niet dan kom ik hier op terug.
alvast bedankt
 
Hoi,
UWV zegt mij niets, is iets van Nederland waarschijnlijk,maar gezien de opmerking van Edmoor in postje 8 lijkt het mij nogal officieel.
Als je er niet uitkomt en zoals ik begrepen heb is het nogal belangrijk, ik heb hier een progje die normaal gezien TFA kan omzetten naar PDF.
Als je het bestandje liever niet op het net plaatst kan je me een mailtje sturen door hier op gast0660 te klikken. Dan kijk ik even of ik iets kan betekenen voor U.
 
zet het maar op dotchie, is belangrijk maar kan niets mee gebeuren
 
Hoi,
Als ik het goed heb begrepen.
Stuur mij maar een mailtje (klik op gast0660), dan krijg je van mij een mailtje terug en kan je het bestandje als bijlage naar mij versturen.
 
dag dotchie, ik kan wel een e-mail sturen maar geen bijlage met tfa bestand , dit is voor mij ook de eertse keer zo.
wat doe ik fout
 
Beste, je doet helemaal niets fout, je moet me eerst een mailtje sturen zonder bijlage (Als tekst is dit al genoeg Hallo gast0660 of zoiets)
Dan krijg je van mij een mailtje terug en kan je uw bestandje als bijlage terugsturen.
 
@ Edmoor, update
Ik kom er ook geen meter verder mee. Volgens wat ik er kan uithalen is dit een TurboProfiler bestandje. Borland??
(ergens uit de tijd dat de champetter nog rond reed op een varken, gewapend met pijl en boog)
 
Het UWV zou er antwoord op moeten kunnen geven.

ergens uit de tijd dat de champetter nog rond reed op een varken, gewapend met pijl en boog
Er zijn dorpjes in België waar dat nog steeds zo is :eek::shocked::D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan