Mio spirit 485

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knolpower14

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2017
Berichten
39
Ik heb een nieuwe mio spirit 485 aangeschaft, maar nu wilde ik hem updaten via mio desktop en dat is gelukt. Alleen als ik de navigatie aanzet dan krijg ik er zijn geen kaarten gevonden.
Kan iemand mij hiermee helpen?
 
Misschien dat dit hier van toepassing is?

Kaartupdates: soms niet genoeg ruimte
De kaartupdate past niet op onze Moov M610, zo meldt MioMore Desktop na het downloaden van de update. Het softwarepakket gaat daarom eerst alle geïnstalleerde kaarten van het navigatiesysteem verwijderen. Helaas blijkt de nieuwe kaart dan nog niet te passen! Hij past wel als we er (noodgedwongen) voor kiezen om een aantal landen niet op het navigatiesysteem te installeren. Zo wordt er dus een afgeslankte versie van de kaart op het toestel gezet. Wel blijft de volledige kaart in je bezit en kun je later de selectie van landen wijzigen met behulp van MioMore Desktop.

Geen idee anders.
Ik moet die van mij ook nog updaten (wel een andere, namelijk de 7500), maar ja.....ik werk met Linux en dus moet ik een windows pc opsnorren ;)
 
Oke bedankt, maar als ik de navigatie opstart dan komt er te staan van kaarten niet gevonden maar als ik naar kaarten gaat dan staan ze er wel en dan komt er staan van ga naar voorkeuren voor kaart instellingen of via miomore desktop maar ik kan niks vinden
 
oh, dat is vreemd ja. Misschien overnieuw proberen of anders naar de winkel?

(ik hoop niet dat ik dit krijg als ik die van mij update ;) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan