Tip voor hen die een usenet provider zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0225

Inventaris
Lid geworden
24 mrt 2001
Berichten
37.163
Na bijna een jaar volle tevredenheid over mijn huidige usenetprovider (I-telligent) wilde ik degenen die momenteel op zoek zijn naar een goede provider het volgende niet onthouden:

als je bij i-telligent (bijv.) het luxe abonnement kiest, dan krijg je :

40 (!!!) lijnen,
ongelimiteerde snelheid (bij een glas -of kabel verbinding kun je dus de volle snelheid 'pakken')
ongelimiteerd downloaden
retentie 1200 dagen

Prijs ? iets van € 112 euro per jaar.
Dat lijkt veel, maar het mooiste van i-telligent (en tevens de belangrijkste reden dat ik dit topic aanmaak) is dat accountsharing officieel is toegestaan. Bij de meeste usenetproviders is dit NIET toegestaan.

Stel je deelt je account met 3 ergens anders wonende familieleden / vrienden whatever, dan mag je dus met zijn vieren op dat ene accountje je gang gaan. Geef iedere user tien lijnen, deel de jaarkosten door 4 en je bent per persoon zo'n 28 / 12 maanden : = € 2,33 per maand kwijt.

Welke provider doet het beter / goedkoper?

En nee, ik werk niet bij I-telligent, heb er zelfs 0 verbinding mee, maar na een jaar Eweka en daarna een jaar daarna XS-news, en nu dan 1 jaar I-telligent, blijkt laatstgenoemde verreweg de snelste / beste. Doe er je voordeel mee.

Kijk maar even rond, misschien is het wat voor je : Klik
 
Laatst bewerkt:
Da's ook mijn keuze sinds een jaar of 2 :D
 
Dat wist ik :D
(hebben we in een ander topic ooit al eens over 'gesproken').

Belangrijkste (naast betrouwbaarheid, goede retentie en een snelle verbinding) is dat accountsharing is toegestaan. Ik ken natuurlijk lang niet de bepalingen van alle andere usenet providers, maar ik geloof niet dat er nog 2 of 3 andere zijn waarbij het formeel wordt toegestaan.
 
Laatst bewerkt:
Precies. Ik gebruik het abonnement ook op meerdere locaties :)
 
Idem hier, nadeel voor mij is alleen dat ik de volledige abonnementskosten voor rekening neem............ (op eigen verzoek) :)
 
Laatst bewerkt:
Ik ook, maar dat doet niets af aan het feit zelf :)
 
Even nieuwsgierig :

ik heb afgelopen weekend dus mijn jaarcontract verlengd en kreeg tijdens het verlengen onderstaande mail, bevattende een forse korting voor mijn 2e jaar. Heb jij bij het verlengen ook een dergelijke korting ontvangen?

Geachte klant,
Welkom bij I-Telligent Usenet.
U heeft gekozen voor een prepaid abonnement. Om gebruik te maken van onze dienstverlening dient u het bedrag van € 90,00 over te maken naar:

ABN AMRO NL88ABNA0528772554
BIC: ABNANL2A
t.n.v. I-Telligent Usenet BV
o.v.v. gast0225-helpmij[at]live.nl - prepaid Deluxe voor de periode van 12 maanden.
Bij ontvangst van het bedrag wordt zo spoedig mogelijk de inlog-gegevens verzonden. (a.u.b. rekening houden met 1 dag verwerkingstijd van de overboeking.)
U kunt tevens een screenshot van de overboeking mailen naar support@i-telligent.nl om uw account diezelfde dag te laten activeren.
Als u vragen heeft kunt u ons bereiken door een e-mail te sturen naar support@i-telligent.nl.
Met vriendelijke groet,
I-Telligent Usenet
 
Laatst bewerkt:
Nee, maar ik betaal per kwartaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan