Whatsapp chat wissen, zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

govi73

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2014
Berichten
125
Als ik een chat in Whatsapp wil wissen, wordt het scherm bijna zwart. Ik kan het bijna niet meer zien waar ik dan op moet drukken.
Met name buiten is het lastig. Hoe krijg ik dat scherm weer wit? Zie bijlage wat ik bedoel.Bekijk bijlage 300017
 
Tsja, dat zul je toch zelf (eerder) hebben <gecensureerd>
Lijkt me dat je het als volgt kunt aanpassen: Open WhatsApp, klik op de drie ... rechts bovenaan, kies Instellingen, kies Chat, kies Achtergrond, zet op Standaard.

Tijs.
 
Dank voor uw reactie, helaas werkt dit alleen voor het scherm waar de chats in staan.
 
Misschien dan de volgende instelling:
Apps -> Instellingen -> Display -> Helderheid
Helderheidsniveau vergroten tot (minimaal) 33% van de schuif en uitvinken Helderheid automatisch
danwel/of
Apps -> Instellingen -> Display -> Scherm-modus
Uitvinken: Schermtint auto-aanpassen
danwel/of (onwaarschijnlijk, maar toch even gemeld)
Apps -> Instellingen -> Spaarstand -> Uitzetten van Extra energiebesparende stand

Tijs.
 
Helaas deze tips hebben het probleem nog niet opgelost. Is er ook een mogelijkheid Whatsapp terug te zetten naar de standaard instellingen?
 
Ik heb WhatsApp ook (zoals je al vermoedde), maar er is geen enkele andere (relevante) instelling te vinden buiten wat ik reeds vermeld had. Dus terugzetten naar standaardwaarden lijkt me geen oplossing, nog afgezien dat het vlgs. mij helemaal niet mogelijk is om de app terug te zetten naar standaardwaarden... Zelfs googelen levert (mij) niets op daaromtrent.

Tijs.
 
@Bandito: Zeg er dan ook bij hoe de WhatsApp gesprekshistorie en contactpersonen te bewaren (of exporteren om later terug te importeren), want anders zal de vragensteller (lijkt mij) die helemaal kwijt te zijn (minstens de gespreksgeschiedenis).

Tijs.
 
Ik gebruik iphone en weet zo niet hoe je chats moet bewaren (mocht je dat ooit willen).
Whats app synchroniseert met de contactpersonen in je telefoon (bij apple tenminste) en blijven dus gewoon bewaard.
 
Geloof ik meteen dat contactpersonen automatisch worden teruggesynchroniseerd (sterker nog: ben ik wel zeker van). Echter, de gesprekshistorie is zeker ook belangrijk.

Link voor Android (via Google Drive) voor wat betreft het veiligstellen (en later restoren) van gesprekshistorie (moet natuurlijk eerst gebeuren voordat WhatsApp wordt verwijderd!): link
NB: Kies, desgewenst, ook het vinkje bij Video's toevoegen, voordat BACK-UP maken wordt gekozen en vergeet niet om (minstens) vooraf bij Google Drive instellingen aldaar aan te geven: "Alleen wanneer ik op "Back-up maken" tik"

Link voor iPhone/iPad/iOS (via iCloud) voor wat betreft het veiligstellen (en later restoren) van gesprekshistorie (moet natuurlijk eerst gebeuren voordat WhatsApp wordt verwijderd!): link

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Whatsapp verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, back-up ging goed. Probleem is er nog steeds.
 
Ik vermoedde dat al, helaas (zie posting #6): Het moet (haast) wel een instelling van je smartphone zijn....
Alle tips die ik daaromtrent had heb ik al gegeven, dus hopelijk heeft iemand anders nog een idee.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan