geen enkele video speler speelt meer videos af

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je zoekt op Ultra Xvid codec pack en Malware, kom je toch een hoop waarschuwingen tegen. Het zou Malware zijn, verpakt als codecpack, omdat mensen vaak denken dat Codecpacks okee zijn.
N.B. Xvid is inderdaad een codec. Je vindt via Google allerlei verwijder opties, maar veel daarvan zijn eigenlijk commerciele aanbiedingen om je malware-verwijder-software aan te smeren, die al dan niet weer andere malware installeert.. Het lijkt er op dat die software zich op allerlei plekken in je systeem heeft genesteld > http://helpcleaningvirus.com/ways-remove-ultra-xvid-codec-pack-exe-completely/

Bij veel van die verwijder opties zie ook ik door de bomen het bos niet meer. Ik weet niet of je zelf bekent bent met de veilige modus van Windows & het verwijderen van Register sleutels, anders zou ik eens kijken naar hulp van buiten. Via Marktplaats of Studentaanhuis.nl is er veel aanbod.

Los daarvan kun je misschien met een simpele handeling weer controle over je videostanden krijgen. Als je met de rechtermuis op een video klikt, en kiest voor: "openen met (een andere player)" - lukt het dan wel?

Geen enkele video speler speelt het af. Ik heb de volgende geprobeerd: vlc,ace player, mpc-hc.


Ik heb nu sommige videos verwijderd en dan vanuit mijn online cloud die zelfde videos opnieuw gedownload op mijn computer. En die videos spelen nu wel af... Snapt iemand wat er aan de hand is?
 
En video's vanaf de plek waar ze het niet doen kopieeren naar dezelfde plek als waar ze het nu wel doen (downloads map of desktop)?
Ik zou in ieder geval van dat nep-codecpack af proberen te komen.
 
filmpjes op internet spelen gewoon af en hebben dat altijd al gedaan. het gaat om de videos die op mijn pc zelf staan.

Wat bedoel je met opnieuw intall? van die videos of van mijn pc?
 
Download het full pack van K-Lite Codec Pack.
Kijk of dat helpt.

heb ik al gedaan. Het helpt niet. als ik dezelfde filmpjes vanuit mijn cloud download naar mijn pc of als ik een nieuwe film download, dan doen die filmpjes het prima. Dus er is alleen een probleem met de filmpjes die op de pc stonden op het moment dat ik die virus opliep. Er is geen probleem met de players denk ik want anders zouden die nieuwe filmpjes ook niet doen.
 
Kun je ze niet opnieuw downloaden? Blijkbaar zijn de bestaande films corrupt geraakt...
 
Ik vrees ook voor corrupt en een nieuwe install als laatste. Mijn klomp breekt. Wat dorado ook bedoelde.
 
Laatst bewerkt:
oh ja, de videos, maar dat zal denk ik niet helpen, dat heb je zeker al geprobeerd. Wat dorado ook bedoelde.
 
Laatst bewerkt:
oh ja, de videos, maar dat zal denk ik niet helpen, dat heb je zeker al geprobeerd. Wat dorado ook bedoelde.

ja dat helpt zeker wel. Als ik dezelfde video die op mijn pc staat en niet doet , vanuit de cloud opnieuw downoad dan doet die video het wel. Alleen de probleem is dat sommige videos die ik heel hard nodig heb, helaas niet op de cloud staan. Dus die kan ik niet opnieuw downloaden als ik ze verwijder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan