mio spirit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knolpower14

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2017
Berichten
39
hallo
ik heb een mio spirit 485, daarvan moeten de kaarten worden geupdate.
het progamma heet mio more desktop en dan krijg ik de update te zien.
ik download de update alleen hij blijft bij 0% hangen.
kan iemand mij hierbij helpen?
 
Kijk ook .hier , misschien heb je er wat aan.

Tijs.
 
hallo bedankt
thijs hier heb ik helaas niks aan, was overigens mijn eigen bericht maar hier heeft het niet mee te maken.
manamana hier heb ik gekeken alleen kon ik niks vinden dat met dit probleem te maken heeft.
ook heb ik geprobeerd contact te zoeken met mio zelf het bedrijf in nederland alleen dat nummer is niet bereikbaar is buiten gebruik.
 
Leuk, dus wat is er ondertussen gewijzigd? Kun je nu wél bij de kaarten, maar moeten die geupdated? Indien je nu nog niet bij de kaarten kunt, dan zit je feitelijk 2x dezelfde vraag te stellen, waarbij je bovendien (in deze vraag) weglaat dat het hele apparaat het momenteel niet doet.

Overigens heb je in die andere discussiedraad de tip gekregen om terug te gaan naar de winkel. Dat lijkt me hier dan ook de beste keuze, zeker als het telefoonnummer van Mio niet bereikbaar is.
Er zijn overigens (naast bellen) nog andere opties ook om met Mio NL in contact te komen:
Voor Auto Navigatie toestellen en alle andere Mio producten:
Auto Navigatie en alle andere Mio klanten kunnen HIER ondersteuning krijgen.

Houdt u er alstublieft rekening mee dat uw oproep kan worden beantwoord door één van onze Engels sprekende medewerkers. Waar mogelijk zullen we altijd proberen om uw oproep te beantwoorden in de door u gekozen taal.

E-mail ons
Als u ons liever een e-mail stuurt, klik HIER.

Telefoonnummers die ik vond op de site (heb je die gebeld)?
Vanuit Belgie: +32 (0) 787 99 587 (lokale kosten)

Maandag~Donderdag
9:00~13:00
14:00~17.00
Vrijdag
9:00~13:00

Vanuit Nederland: +31 (0) 207085072 (lokale kosten)

Maandag~Donderdag
9:00~13:00
14:00~17.00
Vrijdag
9:00~13:00

Op het NL nummer krijg ik braaf te horen dat het kantoor nu gesloten is (wat natuurlijk klopt, gegeven bovengenoemde openingstijden), dus onbereikbaar is die zeker niet.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Hallo tijs bedankt voor snelle reactie, ik had het nederlandse nummer gekopieerd en geplakt en gebeld en kreeg te horen dat het nummer niet bestond ik ga het morgen nog eens proberen. Mijn kaarten zijn wel geladen nu, alleen ze moeten idd worden geupdate. Maar ik heb geen garantie meer op de navigatie
 
Kijk trouwens ook eens naar deze FAQ en deze FAQ, mogelijk op jou van toepassing?

Je schijnt trouwens met een 485 recht te hebben op lifetime updates.

Enne... Het telefoonnummer kopiëren is natuurlijk niet zo'n slim idee, want jij moet natuurlijk bellen: 020-7085072 of +31207085072 (niet, met een 0 teveel: +31 (0) 207085072).

En heb je de updates wel op de juiste manier geïnstalleerd? Zie deze link (ENG), vooral het "Recover subscriptions" deel lijkt me relevant, anders krijg je (naar mijn idee) nooit meer updates aangeboden.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Windows 10 heb ik gelukkig nog niet maar bedankt voor de andere tip ik ga eens miomore desktop 2 gebruiken inplaats van 7.50 en bedankt voor het telefoon nummer dat wist ik niet
 
Knolpower, is het nog gelukt met die lifetime kaarten update?
Hoe werkt dat precies? Ik las ook nog dat het voor de Spirit 485 niet meer ondersteund wordt. Is het jou wel gelukt??

Edit: Heb inmiddels contact gehad met Mio, géén lifetime kaartenupdate voor de Spirit 485 zeggen zij....
 
Laatst bewerkt:
In mijn link kun/kon je ook alles zien en lezen en eventueel contact opnemen. :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan