Files uploaded laat webhost niet zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

cane

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jun 2017
Berichten
4
Hallo
Ben nieuw hier en heb een vraag ik heb een website via DW CS6 nu heb ik mijn index aangepast en geupload
Wat ik ook doe ik zie de verandering niet op de website
Wie kan me helpen ik werk op mac trouwens maar voor DW moet dat niet veel uitmaken

Dank alvast
 
Upload je het wel naar de juiste plek?
Test het eens met een simpele tekst in je pagina, en kijk eens of die getoond wordt?
 
En mogelijk maak je een fout met de extensie, dus dat je (bijv.) index.htm upload terwijl je webserver-software index.html of index.php verwacht.

Verder: Bijna alle webbrowsers op een MAC reageren op CMD + R toetscombinatie voor een "forced refresh", dus probeer dat ook zodra je op de hoofdpagina van je site bent met je webbrowser.

Tijs.
 
Dank voor de antwoorden
Maar ik heb index.html upload dus extensie is goed
Verder als ik bij transfer window aan de linker kant de index.html voor tover dan zie de verandering wel
Dus denk ik dat moet goed zijn
Als ik preview doe dan zie ook de verandering
refresh vaak genoeg uitgeprobeerd geen resultaat

mijn site is www.canevisions.nl
Het gaat om simpele tekst (in post-production ) moet worden release 2016
 
Laatst bewerkt:
Ik zie ook geen release 2016 genoemd, alleen iets gemeld (als bovenste item) over "Nachtshoppers (in Post-Production)"

Als dat niet aansluit bij wat jouw index.html had moeten zijn:
Kun je de webserver-software herstarten op afstand (bijv. via Plesk of een andere beheertool die je webhosting bedrijf je beschikbaar heeft gesteld)?
Zou best kunnen dat je webserver-software de inhoud van de site cached, en dus pas na lange tijd of puur na een herstart de nieuwe index.html inleest en toont.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal niet weten hoe dat moet Tijs weer opnieuw opstarten
Ik zit bij bedrijf mijndomein
 
Geef eens een screenshot van je ftp-programma waarin we zien waar je de bestanden plaatst?
 
Het is gelukt opgelost

Ik had op een verkeerde root (/) geupload het moest zijn / public/sites/www.canevisions.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan