Cookie voorkeuren back uppen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor Firefox:
Ja, dat kan.

Zie deze link, dus je moet permissions.sqlite backuppen en (evt.) later terugzetten naar je (dan geldende) profielmap.
Openen profielmap: Klik op de drie horizontale streepjes, klik op het ? teken, klik op probleemoplossingsinformatie, klik in de dan geopende webpagina op Map tonen.
Sluit Firefox, en maak een kopie van permissions.sqlite op een plek waar je het terug kunt vinden.

Uiteraard terugzetten (= kopiëren over de huidig geldende permissions.sqlite) ook doen terwijl Firefox is afgesloten.

Voor andere webbrowsers weet ik het niet/hoef ik het niet te weten (ik gebruik alleen Firefox).

Tijs.
 
@Senso: Ik denk sterk dat het de vragensteller niet gaat om het backuppen van de cookies zélf maar alleen de instellingen (per site, o.a.) van het cookie-beleid in de webbrowser.
Anders had de vragensteller (voor Firefox) een ander bestand moeten backuppen, namelijk cookies.sqlite , niet permissions.sqlite
permissions.sqlite bevat (voor Firefox, zie mijn eerste link in mijn vorige posting) de volgende instellingen, vetgedrukt de (beleids-)instellingen van cookies:
Permission database for cookies, pop-up blocking, image loading and add-ons installation.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan