google maps probleem in wordpress

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Berichten
509
Ik maak gebruik van deze theme en bij deze theme zat ook een googlemaps plugin. deze werkte altijd prima, maar op een of andere manier nu niet meer. ik heb toen maar opnieuw een api-key aangemaakt en ingevuld bij de instellingen van wp google maps.

maar nu staat er de volgende melding:
The Google Maps API server rejected your request. This IP, site or mobile application is not authorized to use this API key. Request received from IP address 00.00.00.000, with referer: http://mijnwebsite.nl/contact/

Als ik een tekst widget aanmaak en daar een code van google maps in plak krijg ik de volgende melding:
The Google Maps API server rejected your request. This API project is not authorized to use this API.

wat kan ik hier aan doen?
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens naar wat tips/hints in deze webpagina

We kunnen van de tips niets filteren, eenvoudigweg omdat de informatievoorziening in je startposting erg algemeen is (lees: veel te weinig is), en dus geen enkel aanknopingspunt biedt voor wat je wel en niet hebt ingesteld/geregeld omtrent deze API toegang. Je bent dus op jezelf aangewezen om de tips in bovengenoemde link te bekijken en te zien wat er evt. hout snijdt voor de oorzaak en oplossing van je probleem.

Succes,

Tijs.
 
@fcgrunn qua foutmelding, weet je zeker dat de API key instellingen goed staan? En dat juiste webadres daar ook bij staat?
Ik zou het nogmaals checken via deze link.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan