Muziek (mp3/mp4 opnemen van bvb Youtube.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuurke

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2002
Berichten
992
Tot gisteren gebruikte ik (sinds jaren) ytdownloader om mp3 en mp4 te downloaden van bvb Youtube.
Gezien deze software zowel door Adwcleaner, Malwarebytes en Norton als besmetting wordt gecatalogeerd heb ik die verwijderd.

Iemand een idee welke software ik als vervanger kan downloaden ?
 
Met Freemake zul je geen verbetering hebben. Ook dat kan ongewenste software meeleveren, zelfs al zijn sommige optioneel. Bovendien kan het gemakkelijker.
Om je eigen video's terug te kunnen downloaden zou ik in de Firefox browser de add-on Download YouTube Videos as MP4 van ialc gebruiken.
 
Heb Freemake, enkele jaren terug, ook al een tijdje op de computer gehad (merendeels voor video) en dacht dat die ook werd aangeduid als mogelijke besmetting.

Ok, bedankt, ik probeer de installatie in ieder geval nog eens en laat daarna Adw en Malwarebytes er op los...we zien wel...
 
Doe het online, dan heb je geen programma op je computer nodig. Hiermee bijvoorbeeld:
https://www.onlinevideoconverter.com
En het heet dus converter, maar het is eigenlijk een downloader voor Youtube, Facebook, Vimeo en nog een aantal sites. Klik op de linker afbeelding, en selecteer nog of je een mp3 wilt (audio), of een mp4 (video). Je kunt ook nog de gewenste resolutie en nog wat zaken invullen. Het programma heeft ook Extensies voor alle browsers, maar op de gewone manier is het ook allemaal zo gefixed..
 
Laatst bewerkt:
Hiervan zou ik ook niet iets installeren. Online conversie gaf een pop-up en een nieuw venster, met agressieve en misleidende inhoud.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan