440 fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Halsband

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2002
Berichten
63
Hallo

Ik heb een 20 mbit abonnement met 12 connecties bij Usenet.pro
Kan wel downloaden maar niet meer uploaden (posten) krijg dan de melding 440 posting not allowed , zowel met het programma camelsytem powerpost als met yEncBin Poster krijg ik deze melding.
Begrijp er niks meer van , heb toch jaren kunnen posten maar zo ineens niet meer.
 
Lijkt mij een typische vraag voor de helpdesk van Usenet.pro waarbij je vermeld welk publiek ip-adres je hebt en wat je probeerde te uploaden en wanneer dan precies.
Zou bijv. kunnen zijn dat je (qua uploaden dan) gebanned bent vanwege het (bewust or onbewust) uploaden van malware of copyrighted content of "troep waar niemand op zit te wachten".

EDIT: De tip van gast0225 ook meenemen, dus vermelden naar welke newsserver je probeerde te uploaden.

Tijs.
 
Heb ik ook al geprobeerd , werkt ook niet
Usenet.pro zegt :
( Dear Ben,
Als u deze melding krijgt betekent dit dat uw posting is uitgeschakeld. De reden hiervoor kan ik niet zien.

With kind regards,
Samantha Zijlstra
Usenet.Pro Customer care )
 
Ohhhh, dus heb je (in de ogen van hen) dingen gedaan die ze (kennelijk) niet zo waarderen en waarvoor ze je blocken. Dat wordt dus even mailen of bellen.
 
Heb al 2x met hun gemaild en krijg bovenstaand antwoord.
Maar zou het ook kunnen dat het door een update van windows 10 kan komen ???
 
Ik durf daar geen ja of nee op te zeggen. Wat je nog kunt proberen is één van je upload-appjes (de kameel en / of de Yenc) even volledig te verwijderen, daarna Ccleaner overgebleven registersleutels laten opruimen en na een nieuwe systeemopstart even opnieuw die appjes teruginstalleren.

Jij kunt mailen en hier posten, dus er is niks mis met je verbinding, althans ik neem aan dat je met de 'probleemmachine' deze berichtjes maakt?
 
Laatst bewerkt:
Maarre, misschien een heel klein beetje offtopic : pas je wel op met upoladen van bepaalde dingen? Brein heeft eind vorig jaar en begin dit jaar enkele particulieren en groepjes particulieren flink te pakken genomen met schikkingsvoorstellen van € 5000,-- tot € 20.000.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan