Powerdirector upgraden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0685

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2010
Berichten
855
Goedemiddag samen,

Ik heb de volledige versie van Powerdirector 11.0 een jaar of wat geleden aangeschaft.
Ik krijg nu echter voortdurend de melding dat functies niet in mijn versie niet beschikbaar zijn en
dat ik moet upgraden. Ik ga er vanuit dat als je gewoon een gekochte versie hebt van software dat je die
dan kunt gebruiken zonder dat er functies worden uitgeschakeld als er nieuwe versies zijn of zie ik dit verkeerd?

Graag hoor ik wat jullie hier van denken.

Michaël
 
Tegenwoordig zijn ze al bij 14.
Geen idee wanneer 11 gangbaar was.

Wellicht vraag je bij powerdirector zelf eens na.
 
15 zelfs. Ik wil daar best naar upgraden, maar heb geen zin in dat ik nu betaal en dat dan over een jaar of wat ik hetzelfde probleem weer krijg...
 
Kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt. Maar dei programmamakers hebben ook meer een doel, geld verdienen.
Het is gebruikelijk dat je opdates binnen een versie gratis krijgt. Meestal zijn dat bugfixes.
Een nieuwe versie is weer dokken.
Soms is er een regeling dat je een nieuwere versie als gebruiker goedkoper kunt krijgen, maar dat is het dan ook.

Niet leuk, maar dat is het dan ook.

Is er een reden waarom je niet VLC gebruikt? Gratis en zéér goed.
 
VLC gebruik ik wel: voor het kijken van films etc. Maar met VLC kun je niet editten...
 
Aha. Editten.

Nou als het programma het doet dan is het toch goed.
Dat je niet de allerlaatste mogelijkheden kunt benutten, stoort dat?
Ik zou zeggen, je weet niet wat je mist. Houd dat zo, tenzij je weer geld wilt uitgeven.
Als je nu echt merkt dat je een functie mist, dan zou ik pas upgraden, anders niet.
 
Ik laat het voorlopig wel zo. Heb ook nog Videostudio voor als het met PD niet lukt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan