IPad start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

mvangeffen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jun 2017
Berichten
3
Hallo forumleden,

Nieuw hier.
Mijn probleem is dat mijn iPad niet meer wil starten. Het ding liep vast en heb hem een harde reset gegeven (Home knop en aan/uit tegelijk). Het Apple symbool verschijnt, blijft gedurende ongeveer een minuut staan en verdwijnt dan weer. zwart scherm en verder niets meer. De batterij is vol (85% toen hij vastsloeg).
Hebben jullie een tip?

Alvast bedankt!

Martien
 
Probeer hem eens te herstellen via iTunes, dus aan de kabel en aan de pc en dan een herstart geven.
 
Hallo Octafish,

Geprobeerd, maar heeft het exact zelfde effect.
Op het moment dat ik de iPad met de PC verbind, verschijnt het appeltje en dit blijft ongeveer 60 a 70 seconden staan. Daarna een zwart scherm en totaal geen reactie meer. Ook een handmatige restart heeft geen effect op wat er gebeurt.
De PC heeft een werkende internet verbinding en www.apple.com/iTunes is bereikbaar.
 
Hallo

"Hebben jullie een tip?"

Eerder een vraag ... , omdat ook hier onvoldoende echt nuttige info wordt gegeven , om misschien eenduidige antwoorden te kunnen geven ...

Je spreekt over "mijn iPad" ... welk model A ???

Ipad 1 ... 2 .... 3 ... Air ... mini ... etc ...

Gok :

Toestel ooit hard in kontakt gekomen met het decor ??? (geplooide hoeken .. gebarsten touchscreen , jailbreak , etc ...)

Peter
 
Opgelost

Hallo forum,

Het is een iPad 2. Het ding is volledig intact, nooit gevallen, tenminste niet in mijn bezit, geen barsten of wat dan ook.
Het probleem is dat ik hem heb gekregen van een kennis zonder enige handleiding. Op school (ik ben docent) waren een paar collega's die meer verstand hadden van Apple en hebben hem weer aan de praat gekregen.

Hartelijk dank voor het meedenken.
 
Hallo

"en hebben hem weer aan de praat gekregen. "

:thumb:

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan